Dom har skrivit en artikel om oss på "Privata Affärer" grabbar! ![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
http://www.privataaffarer.se//smaforetag/200802/fortsatt-kopfest-2008/
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
Dom har skrivit en artikel om oss på "Privata Affärer" grabbar!
Den 11 mars bär det så av till Sydafrika och ännu har jag inte lyckats göra slag i saken och inhandla ett teleobjektiv. Har tittat på kompromissen 18-200 OS från Sigma som verkar vara ett helbra objektiv men är osäker på om 320mm brännvidd som det representerar i max räcker när man "jagar" the bigg five. Så nu behöver jag lite slutgilltig proffs och amatör support i mitt handlande till EOS 20D.
Slog till på ett Batteri och sladdutlösare från Kaffebrus.
Jag har ett sådant här över till försäljning:
http://www.cyberphoto.se/info.php?article=793532
![]()
Det bästa som går att få för dem pengarna. Dock inte så ljusstarkt. Börjar ju på bländare 4.
Men funkar och är felfritt.
Har du inte fått ett kollinummer eller något så du kan spåra det?Hur jävla lång tid ska det behöva TA för posthelvetet!!
Jag vill HA min nya kamera...![]()
Har du inte fått ett kollinummer eller något så du kan spåra det?
Säkert inte. Postens gubbar är inte direkt snabba när helgen är i närheten.Ja, det har jag. Den finns i Malmö nu...men vet inte om den hinner ut till mitt serviceställe.
Ja, det har jag. Den finns i Malmö nu...men vet inte om den hinner ut till mitt serviceställe.
Grattis. Jag måste säga att jag är lite avundsjuk.DEN HAR KOMMIT!!!!![]()
Fy fan va stor i jämförelse!
Passa er alla ni Nik....Ni..Nik...ah fan kan ju inte uttala det! XXXXXägare! NU ska jag rokka fasen med bilder!
Har suttit som trollbunden vid datorn på jobb och uppdaterat postens sida....12.45 så reggade PREEM att dom fått in det.
.....helt jävla otroligt att man kan bli så jävla exalterad av en sketen kamera....
I-landsproblem....
Grattis. Jag måste säga att jag är lite avundsjuk.![]()
Det är väl inte så svårt att ge Nikon-ägarna på tafsen vad det gäller bilder. De verkar ju mest sitta här och gotta sig över att Nikon äntligen har börjat tillverka kameror där man inte kan förväxla de tagna bilderna med myrornas krig istället för att verkligen använda sina kameror. Förutom RoLLER då, men 90% av hans bilder innehåller ju antingen hans eget ansikte eller hans senaste fynd från Tradera så det vete sjutton om det räknas.![]()
Grattis. Jag måste säga att jag är lite avundsjuk.![]()
Det är väl inte så svårt att ge Nikon-ägarna på tafsen vad det gäller bilder. De verkar ju mest sitta här och gotta sig över att Nikon äntligen har börjat tillverka kameror där man inte kan förväxla de tagna bilderna med myrornas krig istället för att verkligen använda sina kameror. Förutom RoLLER då, men 90% av hans bilder innehåller ju antingen hans eget ansikte eller hans senaste fynd från Tradera så det vete sjutton om det räknas.![]()
Hahahahaha!! Ja, det har du fan rätt i!
Du hittar en 30D för 6990 på Cyberphoto NY. Så, du som inte har så långt dit bör ju passa på.![]()
Fan va najs kille.. jag får inget objektiv i dag heller så jag passar på att kolla på tredera i stället. bläääää
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |