En MK-III eller II är inte nödvändigt för att plåta RR, motorsport eller hästar med.... Allt hänger på fotografen.
@Kungen:
ja, den är ju hur kalas som helst!
Har sikte på modellerna Canon EOS 1D Mark III, 40D samt 5D. Vad ska jag jag välja och varför? Är det värt att ta en USA-resa för att handla?? Finns det fler vettiga val på hus.. :-S (nej, jag byter inte till Nikon... :-/ )
mina 5 cents.
vad har du i dag?. eftersom du plåtar rr, bilsport, sport inomhus. är det bara mark III eller II som gäller tycker jag.. du behöver speeden på kameran
att gå över till nikon handlar väl mer om att du har en del gluggar du inte vill göra av med.
Canon 1Ds Mark III om du pengarna..
Det är väl inte så svårt att ge Nikon-ägarna på tafsen vad det gäller bilder. De verkar ju mest sitta här och gotta sig över att Nikon äntligen har börjat tillverka kameror där man inte kan förväxla de tagna bilderna med myrornas krig istället för att verkligen använda sina kameror. Förutom RoLLER då, men 90% av hans bilder innehåller ju antingen hans eget ansikte eller hans senaste fynd från Tradera så det vete sjutton om det räknas.
Tack!! Är som ett barn här idag! ja, idag oxo....
Men wattafakk! Trodde DHL var snabbare!
Kolla pricerunner... vet blixten pendlar från 990 till 1800. vilkt är hutlöst sotrt span på den.
Eftersom D60 är på väg in så kanske det finns möjligheter att göra klipp.
Jag har en D40 som extra kamera och den lämnar mycket bra bilder.
ahhh gött ju.. ett par dagar på intensiv vård är den tillbaka gott o se och kul med bra o snabb service.
Roller vem vet kanske vi får sakerna från Hång Kång Pling Plång innan jag får sakerna från Tyskland.. detta är ju sjukt
Congratz! Det finns ingen så skön känsla som en ny kamera!
Hur ere med D40'n.... funkar zoomen med den ellers? eller är det bara vissa gluggar med inbygd motor?
Appropå dom.... har du koll på hur mycket vi ska dega?
Efter en dags hårdtestande så får jag säja att jag är....NÖJD med den!
Sigman och huset lirar fint ihop samt ger ju inget brus ens vid ISO 1000!
Tjohoooooo.....!!
Japp alla nyare gluggar funkar med D40:n.
alla gluggar som har innbygd motor funkar precis som vanligt. jag har bara 2 gluggar utan motor fast 50mm f1.8 samt tamrom fast 400mm. de tär är helt mauelt så det funnkar inte autofokus på någon kamera. så för min del är det bara fasta 50mm som inte funkar med automatisk fokusering och D40:n.
jag pröjsat in 355 eller något där tror jag.
Jag smackar in samma summa och hoppas att det blir rätt.
Va ska vi tjacka nu? Har du nåt på lut?
När hann du med det????Kolla. jag har varit ute o fotat..
Kolla. jag har varit ute o fotat.
Det har väl o göra med att du ska verifiera att du är du.Men det här med Ebay igen....!
Jag är ute efter en billig laddare till ett EN-EL4a batteri. Dvs en MH-21. Dom finns billigt på ebay. Utgångspris 105$
Men nu till problemet.... när jag lägger ett bud kommer nedanstående förfrågan upp. Och jag kan inte förstå varför jag skall lämna mitt kreditkortsnummer i det läget. Jag har aldrig fått den frågan tidigare när jag budat på ebay men nu kommer den hela tiden.
Paranoida frågan: Är det samma sak för er?
När hann du med det????
Va kallt och blåsigt det ser ut. Frös du inte?
Det har väl o göra med att du ska verifiera att du är du.
Om man bara har en adress och en mail så kan man ju ljuga, men däremot om du anger kort nummer så kan dom spåra dig lätt om du myglar o håller på.
För allas säkerhet, även din
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |