Men du kör väl med ditt gråa hår... Gamlo!!!
Men du kör väl med ditt gråa hår... Gamlo!!!
Jag köpte en bättre begagnad klocka.Näe pöjkar.... vad har ni köpt idag då?
Månen?o jag sitter o väntar på at se månen..
Tänk om månen kommer fram till fel fönster då? Då får du ju rigga om alltingo jag sitter o väntar på at se månen..
o jag sitter o väntar på at se månen..
o jag sitter o väntar på at se månen..
Jag ska också fota månen med mitt 300mm +2x och 1,4x så kan vi jämföra hur det blir sen.
Jajamensan..
Fast jag tror månen har gått i IDE bara för jag fått gluggen.. jag tror den gömmer sig bak en tall någonstans i jymden.
I jyyyyyyyyymden!
så jävla svinigt, det värsta är ju det att det "skola"...Nu har jag fått nya krejjor! 17-40 f4l, 70-200 f4l och en 580ex II.
Imorrn sticker jag ner till Karibien och är där i 4 veckor, sen bär det över till azorerna och är där typ 2 veckor och sen till frankrike. Borta totalt 74 dagar, synd om mig!
Nu har jag fått nya krejjor! 17-40 f4l, 70-200 f4l och en 580ex II.
Imorrn sticker jag ner till Karibien och är där i 4 veckor, sen bär det över till azorerna och är där typ 2 veckor och sen till frankrike. Borta totalt 74 dagar, synd om mig!
Det där ser precis ut som överföringsproblem till/från minneskortet.
Såg bilden ut på samma sätt i kameran med eller bara när du tog in den i datorn?
Kontrollera så att alla piggarna i cf läsaren i kameran sitter som dom skall och är inte böjda.
Om bilden visade sig först felaktig i datorn så testa först att föra över bilden igen eller med en annan kortläsare om du har.
Det har inget med sensorn på kameran att göra iaf.
Det liknar Panos problem på förra sidan.Är det någon som kan ha en idé på mitt problem tro? På jobbet så har jag en Nikon D40x som fungerar skitbra, ibland. De två senaste gångerna jag har använt den och fört över bilderna till datorn så är hälften bilderna trasiga. Datorn säger att bilderna inte kan visas. Innan jag för över dom så kan jag se dom i kameran men om jag provar att lägga tillbaka dom på kortet igen så säger kameran att det inte finns några bilder.
Och ja, jag vet att jag borde ha kopierat dom till datorn istället för att klippa ut dom, men nu gjorde jag inte det.
Det liknar Panos problem på förra sidan.
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|