Då är du heltoppad nu
Jepp...hahahaha...det var jag!
en stor mängd bilder att gå igenom...herregud vilket jobb det blir med sorteringen. Jävla hobby man skaffat!
Då är du heltoppad nu
Kan man fixa till färgerna på bilder som denna? Blev jäkligt nöjd med motivet men tyvärr blev allt blått.
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=225971&d=1205055838
Kan man fixa till färgerna på bilder som denna? Blev jäkligt nöjd med motivet men tyvärr blev allt blått.
Okej, dessa jävla kompaktkameror .Missat vitbalansen.....
Det tar ju en del tid att fixa....om det nu inte är ngn mer expert på PS än jag som tar tag i det. Eller förresten...nä, jag vet inte om jag orkar...har 200 av mina egna bilder att gå igenom sen igår.
Tackar! Riktigt fint!Väldigt svårt att få det bra. Ett ypperligt exempel på att man ställer vitbalansen korrekt innan korten tas.
SNabb handpåläggning gav detta. Långt från bra resultat. Nån guru kan säkert mångfalt bättre.
Tackar! Riktigt fint!
Vitbalansen står på auto och det blev bra vinterkort förra året så.. Sak samma
Kanske laddar upp en mer högupplöst bild sen, skulle du kunne göra likadant med den?
Jepp...hahahaha...det var jag!
en stor mängd bilder att gå igenom...herregud vilket jobb det blir med sorteringen. Jävla hobby man skaffat!
Rappa på nu
Jag presenterar Barsebäckshamn!
riktigt fina bilder!Okej, vad har ni att bidra från igår? Fyllebilder eller ngt mer konstruktivt?
Vad kör du med för blixt då? Kamerans inbyggda?Lite mer actionbilder... denna gången med blixt. Lite synd att blixta varandra i ögonen när man håller på men det blev i alla fall bättre än innan.
Vad kör du med för blixt då? Kamerans inbyggda?
Har du någon Omni-Bounce till den? I så fall kan du vinkla blixthuvudet 45 grader uppåt (om du inte redan testat det) så blir blixten inte riktigt lika störande men du får ändå mycket ljus på brottarna.sen har jag använt en nikon sb400 som fungerar mycket bättre.
Okej, vad har ni att bidra från igår? Fyllebilder eller ngt mer konstruktivt?
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |