Jamen du har ju två husMen herregud! Hur ska JAG kunna hålla min gluggpark i samma nivå som din?! Du får mig att handla en massa! O laga......
Jamen du har ju två husMen herregud! Hur ska JAG kunna hålla min gluggpark i samma nivå som din?! Du får mig att handla en massa! O laga......
Sen en liten bonus som jag är fullt medveten om att den inte håller samma klass... Dock finner jag den ganska komisk Tror ni att han har lite pipigare röst nu?
Humor!
Idag var det enduro utanför Hjo.
Självklart drog man dit med kameran i högsta hugg.
Vad tycks? Bra eller papperskorgen?
3. Och ner som en pannkaka
Hahaha... klockren bild... grymt kul
Snygga bilder i övrigt också. Skön känsla.
Nr 3 är den helt orörd med tanke på himlen mm, jäkligt fina färger!
Ingen här som varit på Street Cars Fest i Barkarby och fotat något?
He he jag som väntade på bilder ifrån dig!
Japp. Batterierna räcker inte lika länge.Kylan är väl inge större prob,förutom för batterierna. Det värsta är väl kontrasten mellan varmt och kallt som skapar kondens. Har hört att man kan lägga kameran i en uppblåst plastpåse när man går in och ut. Då antar luften och kameran i påsen den omgivande tempen långsammare......
Njo, jag var där en sväng igår (lördag).
Men.. det är svårt alltså. Folk överallt vilket gör det svårt att få rena bilder.
Man får inrikta sig på detaljer och sånt istället, men jag tycker det är svårt. Saknar talang helt enkelt
Ingen här som varit på Street Cars Fest i Barkarby och fotat något?
Jo jag var där en sväng.
Men jag tycker det är svårt att få till nåt när det står folk överallt och solen skiner så det blir fula skuggor.
Här är dom jag tog på SCF
http://tbbb.glassbilen.net/viewtopic.php?t=1737
Var förbi Rosersberg på Automobil Classic Car innan också, trevligare bilar där än på SCF...
http://tbbb.glassbilen.net/viewtopic.php?t=1736
Det där är ju bilar som är lite roligare att se. Lite mera klassiska bilar, som Opeln (Rallye Kadett?).Var förbi Rosersberg på Automobil Classic Car innan också, trevligare bilar där än på SCF...
http://tbbb.glassbilen.net/viewtopic.php?t=1736
Lyckades/råkade få till en ganska rolig bild igår när jag skulle testa om det gick att fokusera på en pupill!
Synd bara att jag inte kollade på bilden när jag tog den och kunde tagit en seriös med lite mindre bländare, så allt hade blivit skarpt
Tufft.Lyckades/råkade få till en ganska rolig bild igår när jag skulle testa om det gick att fokusera på en pupill!
Synd bara att jag inte kollade på bilden när jag tog den och kunde tagit en seriös med lite mindre bländare, så allt hade blivit skarpt
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|