Slänger in en HDR-bild från Söderåsen
Min har varit på kameraservice i kungsör, inte riktigt stockholm, men nära...Känner ni till nåt bra ställe för att justera in gluggen m huset?
Gäller Canon & helst i Stockholmsomr!
+1 på det.Snygg bild!
Känner ni till nåt bra ställe för att justera in gluggen m huset?
Gäller Canon & helst i Stockholmsomr!
Jag har ett bra tips:
Se till att tjäna pengar när du sover! Dvs dygnet runt utan att behöva arbeta.
Äckeldjur!Nu har jag dock fått lite hjälp av en annan hyresgäst... Störde honom mitt i kvällsmaten...[/IMG]
Kolla om du får hjälp här:
Intervision Visual Service AB
Tel. 08 - 656 00 50
Lindhagensg. 132
STOCKHOLM
Dom är stora på Canonkameror i Stockholm
Äckeldjur!
Men om jag ska komma med någon kritik till bilden så är det ju en bra bild i och med att äckligheten syns väl.
Hur har du ljussatt den förresten? Handhållen blixt rakt uppifrån?
hmm... sängtestare?
Ursäkta om jag klampar in i erat revir här men jag är verkligen inte så haj på det här med kameror. Dock så är suget efter en systemare rätt stort nu då de ger bättre allt än en kompaktapparat.
Vad är bra skit om man vill kunna plåta lite randomprylar, men framför allt hojar på bana kanske? Har spanat lite på Canon EOS 350D, är det en bra och prisvärd maskin som man kan "lära" sig fora med? Eller är det för advanced?
Objektiv? Bra zoom är att föredra på banan kan jag tänka eller?
Guida mig genom djungeln
Håller med föregående talare.350d duger bra som första kamera och är inte mer eller mindre avancerad än någon annan systemkamera, har fotat mycket motorsport på bana med den men hade jag varit du hade jag heller satsat på en begagnad 30d, bättre på alla punkter anser jag, och med det menar jag inte att 350d är dålig på något sätt. Något dyrare är den men det kan det vara värt!
Objektiv, bra nybörjarobjektiv att plåt motorsport med är Sigma 70-300/4-5.6, inte ljusskappt som 2.8-zoomarna men samtidigt så kostar det bara bråkdelen av vad de kostar och en vanlig molnfri dag så är det inget problem att få schyssta slutartider.
Fast all beror igentligen på hur mycket pengar du vill lägga ner
Vad är det för butiker ni brukar surra om att man ska handla ifrån?
Jag orkar inte leta igenom tråden för att hitta dom.
Funderar på om man ska göra bort sig o köpa nytt objektiv...
Typ så ja, kalas.Menar du utländska? www.bhphotovideo.com har jag handlat ifrån och det funkade lysande.
Det blir intressant o se.Jag handlade mig ett Sigma 70-200 F2.8 II APO EX DG HSM Macro idag på FotoVideo i Stockholm. Dom har 15% rabatt på Sigma nu, så det blev en rätt bra affär! Riktigt trevlig glugg också! Får se vad jag kan åstadkomma med den på Anderstorp i helgen
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|