Moist Orchidee
Grattis, kul
Tackar!
F*n Roller grattis, he he om jag kanske kan få din autograf så vet man aldrig hur mkt den är värd om 10 år!
Tack Gnutten...! Jag kan signera DVD-boxen "Bakslangskolan" åt dig också!
Last edited:
Moist Orchidee
Grattis, kul
F*n Roller grattis, he he om jag kanske kan få din autograf så vet man aldrig hur mkt den är värd om 10 år!
Eftersom att jag egentligen borde göra annat så konverterade jag din bild till svart/vit och pillade lite med den.Jag har skittråkigt, så jag lägger upp en kastrull med nykokt ris.
Det kanske man borde. Synd bara att man bor i en av Sveriges tråkigaste städer.Nån som ska anmäla sig till Global Photo Challange - Urban Jungle?
Japp, grattis till Råller!Wåw, grattis krullo. Coolt.
Du är ju som kändis nu då liksom, har aftonbladet varit hem till dig än?
Papparazzis?
Eftersom att jag egentligen borde göra annat så konverterade jag din bild till svart/vit och pillade lite med den.
Det kanske man borde. Synd bara att man bor i en av Sveriges tråkigaste städer.
Japp, grattis till Råller!
Du får skaffa dig ett 70-200/2.8 L snart så kan vi campa i gubbens trädgård. Han kanske känner sig lite viktigare om vi står där och svingar våra vita objektiv än att vi bara berömmer honom här i tråden.
Tackar. Ingen Wacom här inte. Bara en av de billigaste optiska råttorna som fanns på Clas Ohlson.Snygg konvertering. Kör du med en Wacom-bräda? (inget gnäll om att du inte har råd nu)
Att konvertera till svart/vitt med att köra justeringslager för både Hue/Saturation och Gradient Map är min nya favoritmetod. Det blir lite annat tryck i bilden då jämfört med om man bara kör med den ena metoden. Men justeringslagret för Gradient Map måste ligga ovanför justeringslagret för Hue/Saturation, annars så går effekten förlorad.
Eftersom att jag egentligen borde göra annat så konverterade jag din bild till svart/vit och pillade lite med den.
Gissa om jag höll på att trilla av kontorsstolen när jag såg att ett av mina foton kommer att ställas ut. Det e väl inte så märkvärdigt kanske men för mig var det tjockt kul!
Det var väl egentligen bara en tidsfråga. Du tar ju feta bilder med bra skärpa, sånt skall belönas !
hehe.. kommer du att stå där och peka och visa din bild och berätta ?
Måste nästan gå dit och lyssna vad du har att säga...
Använder mest Porta med simpleviewer. Går snabbt och man kan vattenstämpla bilderna på några sekunder. Dock brukar jag köra ner bilderna i 800pxl i PS innan.Jag har reggat en url nu som jag ska ha som portfolio-sajt för mina bilder.
www.suckmesideways.se
Nån som har några tips om hur man bygger den enklast för bildvisning? Jag har sett i förbifarten att det finns nån funktion i PS.
Hur har ni andra gjort?
Perfekt! Enkelt, cleant, snyggt.
Snygga bilder btw!
Lekte lite med produkfoto idag...
D80, 50/1.8, SB-800 och lite småjox man hade i hemmet
Lekte lite med produkfoto idag...
D80, 50/1.8, SB-800 och lite småjox man hade i hemmet
Roller,,nu när du ska bli stjärna på mässan så kan du väl sponsra mig med din gamla 300:a..(om det är den du har kvar)Du kan omöjligt stå där me en 300:a o skämmas
Snyggt! Bra ljussättning.
Tips är att försöka få bort allt damm och smuts. Antingen är man väldigt noga med borste/trasa innan man tar fotot eller så klonar man bort det i ps, så ser det riktigt seriöst ut
Supersnyggt! Men jag kan hålla med om att viss smuts borde klonas bort.
Är det min gamla glugg du använder föressten?
Ny kamera från Nikon om 5 dagar ?
http://www.fotoguiden.se/nyheter/ny_kamera_fran_nikon_den_22_oktober-0810151025260850.html
Edit: Nähä.... det e tydligen skjutet på framtiden.
http://www.fotoguiden.se/nyheter/nikon_flyttar_sin_pressvisning-0810151346450317.html
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |