okej tackar för tips helios! Vet du hur man tar bort denna feature? får hålla tummarna för att det inte är knas på kameran..
Jag gillar den, första intrycket var "skitcool".ok grabbs and gils...
Första gången jag över huvudet taget försöker mig på något liknande.
Vet väl inte... är det ok eller anus? Är själv tveksam.
Fråga
Funderar på en bild. Ser framför mig ett glas med coca cola. Grejen är att man vill den skall se riktigt iskall ut. Isbitar ja, men det räcker inte. Skulle gärna vilja att det lixom nästan väller över av ånga. Och då kom jag på att det skall ju finnas nåt kolsyresnö eller nåt sånt.
Funkar det?
okej tackar för tips helios! Vet du hur man tar bort denna feature? får hålla tummarna för att det inte är knas på kameran..
Kanske är ett dumt förslag oxå.
Snygg var den vilket fall som.
De nada.Inte alls, det var ett bra förslag. Jag funderade själv kring horisonten, men var rädd att klippa bort eventuella strålar nertill som jag inte ser på min skitskärm
Sedan sänkte jag faktiskt nivån på det blåa upptill för att förstärka det gula skenet.... det var ju coco vid närmare eftertanke.
Tack
Var ute och gick med barnvagnen och kameran i flera timmar idag i RoLLERs domäner, men såg ingen skylt nånstans om RoLLERs RuLLaR, fuckmesideways eller slangskolan
Nikon D80 folk se hit!
Flickvännen köpte en Nikon D80 igår som hon har fotat lite med idag. Nu när vi kollar igenom bilderna som är tagna så är vissa av bilderna skumma..som exempel så blinkar himlen i svart på en bild. Det är samma fenomen på fler bilder, dock inte alla som är tagna! Är det knas med kameran eller är det någon inställning som behövs göra? Hjälp uppskattas! Stackarn var ju så nöjd med kameran och så märker hon detta på bilderna nu..
Släpper iväg mina första trevande bilder.
Hur man byter blöja på en hårdrocks-bebis.
Jag gillar bilden där när bebben sover på mammans arm i ljuset från fönstret. Mycket fin!
Härliga bilder. Gillar främst bilden med kattörat.Händer,dock med ett kattöra i förgrunden.
Härliga bilder. Gillar främst bilden med kattörat.
Men försök gärna att tänka lite mera på vart skärpan hamnar.
Tack!
Skall jobba på det.
Detta är våran första systemkamera och detta är dom första bilderna,så det finns nog att jobba på.
Då folk inte jagar mig med högafflar och facklor så tvångspostar jag ett par till bla på en sur katt och en gissningsvis ännu surare lilltjej.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |