rookie
www.mixpix.se
På jobb. Alfa Laval, så tyvärr finns det ingen chans att allmänheten kommer in. Men vem vet? Det kan ju vara starten för större visningar och vernissager som allmänheten har chans på!
A-L i Lund?
På jobb. Alfa Laval, så tyvärr finns det ingen chans att allmänheten kommer in. Men vem vet? Det kan ju vara starten för större visningar och vernissager som allmänheten har chans på!
A-L i Lund?
Nästan jobb-grannar då ju! Men ni har ingen "öppen" restaurang?
Jasså? Var huserar du då?
Nä, det är bara slutet för AL anställda och besökare till AL anställda som har det i jobbet.
Traktorvägen <nån siffra>, gamla BTJ-huset.
Slog ju i snoken i den öppna köksluckan igår
haHah.... skönt obehaglig bild!
Detta är en måååååååste-utställning att se!
http://www.dn.se/kultur-noje/stonesbilderna-gav-tarle-ett-rikare-liv-1.971408
Antingen så missar jag nåt i texten eller står det inte vart den e. Vart fan e den? Nån annan som kan se om det framgår nånstans?
Jag har använt Posteriza för sådant, hyffsat lättanvänt.Hejsan skall dela upp ett kort i 4st a4or o skriva ut det.
Hur göra i PS.. har svensk ver.. fick tipps om att croppa vad nu det e.
Tipps mottages tacksamt.
Croppa är att beskära så långt har jag kommit=)
Tack!
Jag ska lägga upp ett galleri på de bilder som blir utställda...men det blir i samma stund som visningen startar. Eller i alla fall samma kväll. Starten går den 3 maj -10 (Så det är ju en stund dit)
Nu i början så har jag kollat in hur dom andra gjort och min start blir nog med 30X40 typ. De svartvita KAN komma att bli en aningen större. I så fall 55X70.
Hahaha...nja, nu kommer det inte RIIIIKTIGT att bli på det viset! Folk kommer att ha chans att utsätta utställningen för matkrig då bilderna exponeras massivt under luncherna den månaden.
Tack!
Jag gillar kapa. Har några tomma väggar som jag ska pryda med ett par 50x70cm monterade på kapa. Enda som jag tycker kan vara lite pillrigt är att montera bilden snyggt på kapan, alltså utan att det bli bubblor eller att man råkar sätta ner en hand lite hårt på den så det blir en grop eller något.Hur ska du presentera materialet? Vanligt fotopapper? "Konstpapper"? Canvas?
Ska du ha konstpapper eller canvas eller liknande så kan jag hjälpa till. Ett tips är att köra mycket sådant och kanske fästa på kapa (och spänna upp canvasen på kilram givetvis). Det ser proffisgare ut och dessutom så slipper kunden köpa "fel" ram (vill ju ha ngt som passar till allt annat hemma... Ppå detta sätt slipper man ramar typ..)
Några tips bara
Ursäkta att jag frågar. Men är bilden tagen med en mobilkamera eller?Gått och blivit döpt markgreve idag
Ursäkta att jag frågar. Men är bilden tagen med en mobilkamera eller?
Tog och masserade den lite snabbt för att få skuggan att synas lite tydligare.
Halleluja!min tur o slänga upp lite kanske... fotograferar huvudsakligen konserter, så det blir kanske många sådana bilder... TROR inte att bilderna komemr synas eftersom jag slänger in dem från en site med lösenord... men ajg provar i alla fall. Funkar de inte så får jag ta bot mitt inlägg
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|