Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Sådär, resultatet av nya plumslekar:
Häftigt att se hur vattnet formar sig. Dock är bakgrunden någonting du måste fixa.Sådär, resultatet av nya plumslekar:
Har du några bra förslag?Häftigt att se hur vattnet formar sig. Dock är bakgrunden någonting du måste fixa.
Har du några bra förslag?
Har du några bra förslag?
Näe, i synnerhet inte när man bara har en blixt och dassiga lampor i omgivningenRosa!
Nä jag tycker personligen att vitt är bäst men kanske inte så lätt att fota med som bakgrund vad vet jag?
Det är nog ca 3dm mellan bakgrund och glas, och 1m mellan kamera och glas kanske.På min Ray Ban-bild så har jag en vitt velourskynke (köpt på rea på Jysk för 75kr, typ 5x2 meter) som bakgrund. Prova med något som inte rynkar sig och var inte blyg med att dra lite extra på kontrasten så att man inte ser veck eller bulor på bakgrunden.
Hur långt ifrån är bakgrunden på bilden?
Var det inte någon härifrån som hade tagit den? Rockoholic kanske?Någon som sparade bilden på killen i 400D-kostym gjord av kartong?
Min egen sajt...
Mjo, jag har läst ungefär halva. Den är ganska intressant, men inget som känns direkt revolutionerande. Dessutom kan det vara värt att tänka på att den bara behandlar hotshoe-blixtar och Nikons blixtsystem. Visst är mycket användbart för oss med Canonkameror även om det känns lite överflödigt att behöva läsa det exakta produktnamnet på varenda liten sladd han har använt. Känner man att man har ett par hundra kronor till övers så kan man ju köpa den.Någon som har läst boken BLIXT av Joe McNally och kan ge feedback på den? Värd sina pengar eller bara ett plumpt försök att tjäna pengar?
Ah, äntligen skaffat domän och möjligheten att lägga upp dina bilder? Ser fram emot det med spänning för din release av sajten!
Tusan va nice med skärpeförändringarna..Måste va Nikonprylar
Det var ett bra tag sen jag skrev nått i tråden, tänkte bara titta förbi och visa vad jag sysslat med på sistonde (förutom att fota då dvs).
http://www.youtube.com/user/LillemansMC
(glöm inte klicka i HD och fullskärm)
Gött och filma med stillbildskamera!
/KetogaN
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |