Hoppas det:=)Thundercat skrev:Mikke lyckades ta fina bilder.
Durå? Hadde du också probs och lade ner fotandet eller blev det några fina?
Hoppas det:=)Thundercat skrev:Mikke lyckades ta fina bilder.
twinner skrev:Hoppas det:=)
Durå? Hadde du också probs och lade ner fotandet eller blev det några fina?
twinner skrev:Var det bara jag som gav upp fotandet på mässan? Stuntshowen var ju omöljig att fota pg.a allt folk samt stängsel Även hojarna var omöjliga att fota för att det satt 70 st fjortisar och torrgasade på dom.
WestW skrev:Tänkte ropa hem denna igår
Gav upp kan jag säga
Visst går den på 13-15'kr ny men EUR 1,112.25 är FÖR mycket.
Undra om Sigma EX AF 70-200mm 2.8 APO är lika snabb i fokuseringen
twinner skrev:Jag vet en tysk som har en Tokina ATX 80-20 2,8 till salu för 680 dollar.SKARP:=)
WestW skrev:Skarp men är den snabb?
Har du fotat mycket snabba rörliga objekt med din? Typ hundarna som härjar runt eller motorsport.
Mycket handlar om tajming:=) Finns mer bilder på hemsidan.När jag fotade hundar som spinger snabbt så låste jag focusen vid en punkt,sen följde jag bara i sökaren och knäppte,hade inget filter på ens.Tillräckligt snabb är den:=) Har nog inte ens använt hälften av dess fulla potential än.Synd på bilderna,verkar lite skumt.Ser att bälndare stod på 3 nånting och att slutaren var på 1/1500,du kanske skulle gått ner till 2,8 och kört på 1/4000? Har för mig att jag använde om värdena vid så bra ljus.
Kolla:
Danke.twinner skrev:Fint MiKKe:=)
Lite brusiga dock
WestW skrev:Verkar tråkigt att fota stillastående hojar så jag nöp lite bilar istället
Lät som det gick 300km/h innan kurvan
MikkE skrev:Danke.
Jag hade ISO en miljard när jag fotade dem. Det var helt eneklt för busigt ljus inne i den hallen.
Det finns upp till ISO 1600 på min 20D... MEN Det fanns även ISO H... Wtf, vad är det?
MikkE skrev:Danke.
Jag hade ISO en miljard när jag fotade dem. Det var helt eneklt för busigt ljus inne i den hallen.
Det finns upp till ISO 1600 på min 20D... MEN Det fanns även ISO H... Wtf, vad är det?
Ljunghusen skrev:iso 3200
twinner; vad menar du med "hade inget filter på ens."
Härlig bild med fågeln och äpplet.Ljunghusen skrev:Orkade inte dra mig till crossbanan idag ;-)
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|