Elektron
I can wreck anything
Första gången jag satt på en mc körde jag rakt in i staketet på körgården med full gas. Strax innan hade läraren med lugn röst sagt: -Du kommer ingenstans här, det är staket runt om.
Ace Niki skrev:Första gången jag satt på en mc körde jag rakt in i staketet på körgården med full gas. Strax innan hade läraren med lugn röst sagt: -Du kommer ingenstans här, det är staket runt om.
Ace Niki skrev:Första gången jag satt på en mc körde jag rakt in i staketet på körgården med full gas. Strax innan hade läraren med lugn röst sagt: -Du kommer ingenstans här, det är staket runt om.
Första gången jag satt på en mc körde jag rakt in i staketet på körgården med full gas. Strax innan hade läraren med lugn röst sagt: -Du kommer ingenstans här, det är staket runt om.
schield skrev:Kan ju berätta en annan skämmig/klantig/rolig grej.
Skulle åka från samma jobb på min dåvarande R1´a. Hoppade på hojen och åkte iväg, men det kändes som någonting saknades...precis som jag glömt ngt. Kommer ut på vägen och hinner väl köra ett par hundra meter då polisen kom och stannade mig. De frågade om jag inte skulle ha hjälmen på mig som hängde på kutsen ibak...hur f-n kan man glöma att ta på sig hjälmen???
Kan ju säga att jag var lite tankspridd den dagen...jobbat 13h!
Marals76 skrev:inga kvinnor för ha större än liten A-kupa under sommarhalvåret
Kan ju vara svårt o trycka /klämma in ett par C kupor i en A kupa. Eller
Om någon gång hade ni väl kört in i en bil!
semper skrev:hahahahhaahhaa fan nu har jag ju cola i hela soffan
Pewo skrev:SÅ KLOCKREN
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!