Godiskungen
Marcus
det var det pinsammaste jag läst med...fy fan..jag har vart med om liknande händelse och allt går verkligen i slow motion..man vet saker kommer gå åt helvete men samtidigt gör kroppen allt för att undvika totalt fiasko..man spjärnar emot och försöker häva upp hojen men jag lyckade ungefär lika dåligt som det här..usch..såna dagar o händelser vill man bara glömma...men ganska kul skratta åt efteråt..långt efteråt
hehe joo det kan nog finnas sanning i det..vilket gör det hela...att vilja stila..ännu mer..ska vi säga..onödigt..men ändå ganska kul ...fast onödigt för det går åt helvete ganska ofta
Jag o min tjej campade i en stuga på smögen för ngr sommrar sen. Vi tog en tur till Grebbestad en dag, efter en dags handling av diverse varor så skulle vi ta oss hem till stugan, vi har då var sin ryggsäck på oss, o så har jag en keps på mig som jag sätter fast i fram vid främre oljebehållaren innan hjälmen tas på. Allt på o vi ska åka från hamnen där hojen står....fullt av folk!! Startar Vtr:n med ART dämpare, bara det gör så att allt folk vänder sig om o tittar...nog med det, ska köra iväg till vänster o sedan höger men på ngt sätt kilar sig kepsen fast mellan kåpan o styret så det ej går att svänga höger, inte direkt beredd på det, vi luta oss åt höger men hojen fortsätter svänga vänster, drar då in kopplingen fort som satan o bromsar med bakbromsen samtidigt som tjejen fick en lutning åt vänster på ngt sätt, samtidigt får ju jag det oxå o då börjar vänstra benmuskelaturen jobba på kopiöst högt tryck, nu börjar det roliga... tjejen glider av (hon är ganska kort så det är långt till marken) samtidigt håller hon i min ryggsäck o jag orkar bara inte hålla emot. När jag är på väg ner så fastnar helt otroligt min handske på sidan av gashandtaget o lyckas varva upp hojen till varvstopp, jisses vad de bluddrar o låter, det enda jag tänker på när vi ligger som 2 jävla sköldpaddor i backen med en otroligt högt varvande hoj är att inte släppa kopplingen eftersom växeln var fortfarande i....I detta läge var det ganska stor folksamling runt om, vi kunde inte göra ngt, vi satt helt fast. Men iaf tack till farbror som kom fram o stängde av hojen o hjälpte oss upp. Typiskt killar men jag kollade hojen först om ngt hade hänt innan jag frågade om allt var ok med tjejen...ja ja...ingen skada ngn stans. Drog fort därifrån....med pinsamheten inombords!!!!!!!!!
hehe joo det kan nog finnas sanning i det..vilket gör det hela...att vilja stila..ännu mer..ska vi säga..onödigt..men ändå ganska kul ...fast onödigt för det går åt helvete ganska ofta
fast jag tycker det är 95% killar som spanar in mig när jag kommer övriga 5% är brudar som tycker det låter jobbigt!
Last edited: