Kaparn skrev:Jag öppnade förra årets grabbresa (en vecka på gotland) med att krasha hojen. Stockholm --> Nynäshamn, färja --> Visby. 45minuter efter att vi anländ totalkvaddade jag min Triumph TT i ett bakhjulsförsök. Jag hade inte ens haft hojen en hel säsong och resan blev, som ni säkert förstår, inte vad vi planerat.
Det kostar att ligga på topp ....
PS: IF betalade ut 15 tusen mer än jag gett för hojen (efter självrisken), så det räckte till SP1an jag har idag. Ett schysst byte!
Fast Jag la min hoj redan på våren i snön inför er alla så kom inte här och kom.
den pajade ju inte i och för sig men nå´n snodde den en månad senare så det spelar ingen roll.
Stuff skrev:Det mest pinsamma tillfället hände i min ungdom, precis när jag tagit kortet. Jag skulle skjutsa världens snyggaste tjej från Södermalm till Djurgården, genom hela innerstan med andra ord. Hur som helst var det hur långa köer som helst på Skeppsbron och eftersom det kan vara ganska trångt där ställde jag mig i kön. Då sa hon:
- Kan man inte åka emellan med en sådan här?
Jag tyckte frågan i sig var pinsam så jag sade:
- Jo, självklart. Jag hade tänkt göra det också (hade jag inte alls), ska bara fixa till soppakranen lite sa jag och låtsades fixa lite.
Eftersom jag hade lite imp-faktor att ta igen drog jag lite extra på gasen mellan bilarna.
*Smack, smack!* Jag klippte två backspeglar på vägen fram och fick världens utskällning av två bilister. Dessutom fick jag betala skadorna.
Min hipp-status sjönk som en sten, inte bara för henne utan för alla eftersom brudjäveln inte kunde hålla käften om det hela.
Hahaha! Underbart! Fan vad Jag garvat i den här tråden, kan inte kommentera allt men det är mycket kul.