Djup fråga om motorcyklar i samhället?

Vilket märke är det främsta enl. dig?

• Antal röstningar
    0

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
VTR 1000 Firestorm
När det gäller 1000cc hojar har väl yamaha mer varit mer urmodell än suzuki
Fzr thunderace och R1 tänker jag på då....

Ducatiracer skrev:
Som att diskutera vilken glass som är godast. Kul, men någon "sanning" kommer det inte att leda till. :huvet

Jag tycker såklart att Ducati sporthojen framför alla andra, men jag måste erkänna att nya Aprillian, MV Agusta och nya Kwaken är ruggigt snygga hojar.
:Bugar :Bugar :Bugar
Kommer inte ihåg vem som skrev det men att alla härmar GSX-R är ju skrattretande. Nya 1000ccm:aren är en fin och grym hoj, men att påstå att det är urmodellen för sporthojar är lika dumt som att påstå att Skoda Fabia är urmodellen för alla GT-bilar. :kocko

TbA

Sandman coming...
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
Vägkungen
PutteLiten skrev:
Yamaha och Kawasaki kunde eller vågade inte.
Jag kan förstå att Kawasaki inte en gjorde ett försök. De är ju relativt en liten MC tillverkare. Men Yamaha borde gjort ett försök. :fakta De har ju rätt gott om kosing...

Men hallå!!! :fatta! Yamaha har ju haft den mest sålda V-twinern i Sverige under många år. Yamaha´s custom twinnar har sålts i stora mängder.

Även kawasaki har en V-twin, VN1500/1600 & Mean Streak.

Twinnar passar bäst i customhojar. :tungan

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
svar

Fast buell är ju en människa*asg*,Haja att samma snubbe klankade på mina fraseringar i en annan tråd,o nu skriver han att buell är ett löst folk.Måste ju kännas lite pinsamt va?

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
ktmjacke skrev:
Fast buell är ju en människa*asg*,Haja att samma snubbe klankade på mina fraseringar i en annan tråd,o nu skriver han att buell är ett löst folk.Måste ju kännas lite pinsamt va?

Du är ju fullständigt humorlös och förstår inet ironi vad jag kan se.
Det är ett nöje att jäklas med folk som blir så förbannade när nån skojar om just deras favoritmärke.
Klankade jag på dig, du är ju farlig att ens diskutera med allt man skriver är ju blodigt allvar för dig verkar det som, vill minnas att vi snackade om nån gammal gsx1100 du haft, det var ett vanligt samtal bara, men du uppfattade det som ett rent påhopp.

kamma dig.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
svar

Silwer skrev:
Du är ju fullständigt humorlös och förstår inet ironi vad jag kan se.
Det är ett nöje att jäklas med folk som blir så förbannade när nån skojar om just deras favoritmärke.
Klankade jag på dig, du är ju farlig att ens diskutera med allt man skriver är ju blodigt allvar för dig verkar det som, vill minnas att vi snackade om nån gammal gsx1100 du haft, det var ett vanligt samtal bara, men du uppfattade det som ett rent påhopp.

kamma dig.
Ha ha ha,asg betyder asgarvar,alltså garvade jag.Men kolla på vad du just skrev så får du se vem som tog åt sig.Svårt o kamma stubb.H-d är fortfarande inte mitt favvomärke,har som sagt röstat på ktm.Ta o gräv ner stridsyxan nu,ville bara håna dig lite för att du är så snabb o hacka på andra i deras inlägg.Ibland har du inte haft en syl i vädret på 40-50 inlägg,sen dyker du in o klankar på nåt som inte ens hör hemma i tråden,typ felstavningar o dyl.Undrar om du har nån hoj överhuvudtaget?Mig veterligen finns det inget märke som heter superoffroad.Men men nog om det,du är säkert en skitkul snubbe irl.Har upplevt att en del blir lite personlighetsförändrade bakom tangentbordet på andra forum oxå.Här har du näven iaf. mvh//jacke

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
ktmjacke skrev:
Ha ha ha,asg betyder asgarvar,alltså garvade jag.Men kolla på vad du just skrev så får du se vem som tog åt sig.Svårt o kamma stubb.H-d är fortfarande inte mitt favvomärke,har som sagt röstat på ktm.Ta o gräv ner stridsyxan nu,ville bara håna dig lite för att du är så snabb o hacka på andra i deras inlägg.Ibland har du inte haft en syl i vädret på 40-50 inlägg,sen dyker du in o klankar på nåt som inte ens hör hemma i tråden,typ felstavningar o dyl.Undrar om du har nån hoj överhuvudtaget?Mig veterligen finns det inget märke som heter superoffroad.Men men nog om det,du är säkert en skitkul snubbe irl.Har upplevt att en del blir lite personlighetsförändrade bakom tangentbordet på andra forum oxå.Här har du näven iaf. mvh//jacke

Nej, du blev sur och det har du blivit förr.
Stava hur fasen du vill, ingen kan komma tat säga att jag har så många absolut rättstavade inlägg själv, jag ogillar sånna som ska bråka om sånt tom.
Om jag har nån hoj eller inte kan kvitta, det är inget jag känner att jag måste skrävvla om.
Jag är just sån här, personlighetsförändringarna får andra stå för.
Alla kan inte gilla alla, så är det, du gillar inte mig, det är inga problem vi behöver aldrig träffas.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Sluta bråka nu :ajjabajja

Det finns rum åt oss alla i hojvärlden.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
svar

berggren_martin skrev:
Sluta bråka nu :ajjabajja

Det finns rum åt oss alla i hojvärlden.
He he he,flåt.Men det va så frestande.Ser det dock inte som ett bråk,bara det att jag tycker man ska kunna ta en känga om man gillar att dela ut dom.Tydligen tog det skruv.Tycker det är vanligt på forumet att trådarna alltid urartar o till slut helt har bytt ämne.Kan börja om ett bakdäck o sluta med irak.Men det är väl pga folk har så olika åsikter kanske.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
svar

Silwer skrev:
Nej, du blev sur och det har du blivit förr.
Stava hur fasen du vill, ingen kan komma tat säga att jag har så många absolut rättstavade inlägg själv, jag ogillar sånna som ska bråka om sånt tom.
Om jag har nån hoj eller inte kan kvitta, det är inget jag känner att jag måste skrävvla om.
Jag är just sån här, personlighetsförändringarna får andra stå för.
Alla kan inte gilla alla, så är det, du gillar inte mig, det är inga problem vi behöver aldrig träffas.
Fel fel fel som brasse sa,har aldrig blivit sur över nåt som nån har skrivit på en dator,men du uppfattar ju mothugg som att folk är arga o sura.Verkar som att du brukar va full när du skriver ibland eftersom du inte kommer ihåg vad det är man syftar på för inlägg ens.Det gällde inte nån gammal gsx,du skrev att alla som kör hd är bögar.Blir väldigt svårt för en 5-barnsfar att hålla med om ett sånt inlägg,dessutom är det ju väldigt svårt att kalla det för ironi ens.Ett påhopp snarare.Men arg eller sur har jag aldrig varit,däremot verkar du va väldigt uppretad tycker jag(skojigt).What goes around comes around som dom säger i amerikatt.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
ktmjacke skrev:
Fel fel fel som brasse sa,har aldrig blivit sur över nåt som nån har skrivit på en dator,men du uppfattar ju mothugg som att folk är arga o sura.Verkar som att du brukar va full när du skriver ibland eftersom du inte kommer ihåg vad det är man syftar på för inlägg ens.Det gällde inte nån gammal gsx,du skrev att alla som kör hd är bögar.Blir väldigt svårt för en 5-barnsfar att hålla med om ett sånt inlägg,dessutom är det ju väldigt svårt att kalla det för ironi ens.Ett påhopp snarare.Men arg eller sur har jag aldrig varit,däremot verkar du va väldigt uppretad tycker jag(skojigt).What goes around comes around som dom säger i amerikatt.

Nej, läs den tråden, du tar fel på person nu.
Jag kanske misstog mig på dig, men det här tänker jag inte svälja, leta upp var jag skriver det där annars kan du fan be om ursäkt så mycket du häver ur dig.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
svar

Silwer skrev:
Nej, läs den tråden, du tar fel på person nu.
Jag kanske misstog mig på dig, men det här tänker jag inte svälja, leta upp var jag skriver det där annars kan du fan be om ursäkt så mycket du häver ur dig.
Då hade jag alltså rätt,du kommer inte ihåg.Men det är väl för att du skriver så mycket i ALLA trådar på en gång som du har svårt att komma ihåg vad du häver ur dig för små "ironiska" saker.Och så vill jag grattulera dig till att lyckats sabba din egen tråd t.o.m*asg*

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
ktmjacke skrev:
Då hade jag alltså rätt,du kommer inte ihåg.Men det är väl för att du skriver så mycket i ALLA trådar på en gång som du har svårt att komma ihåg vad du häver ur dig för små "ironiska" saker.Och så vill jag grattulera dig till att lyckats sabba din egen tråd t.o.m*asg*

Du snackar skit, jag har aldrig skrivit det du säger.

En kille i tråden om sporthojsnubben som känner sig förnedrad skriver o du svarar. http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=470886&postcount=90

Var jag kommer in i det är svårt att haja nu, inga inlägg är borttagna eller liknade, jag brukar inte skriva som du beskriver heller, visst är jag anti mot customhojar, men att ni är bögar är nåt nån annan skrivit.
Upp till bevis säger jag, för jag tänker inte stå för nåt nån annna hävt ur sig

För andra så kan ni sök på bög* och med Silwer i rutan där man fyller i på vilken användare man söker, ni hittar bara detta inlägget.

Last edited:

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Ducatiracer skrev:
Kommer inte ihåg vem som skrev det men att alla härmar GSX-R är ju skrattretande. Nya 1000ccm:aren är en fin och grym hoj, men att påstå att det är urmodellen för sporthojar är lika dumt som att påstå att Skoda Fabia är urmodellen för alla GT-bilar. :kocko

Det var jag. ;)

Och skratta på du, men när jag växte upp kom det två hojar som var fetare än allt annat, den ena var väll UR-Blejden och den andra var Gixxern.
Jag kommer faktiskt inte ihåg vilken som kom först... :hihi
Men jag vet vilken jag såg först och gick och drägglade på etc. :)
Jepp, Gixxern. :bow

Visste byggde både engelsmän och Italienare sporthojar innan. Men, de spelade lixom i division 3 eller så i jämförelse... :rolleyes:

Och sedan så var väll inte tråden riktigt SÅ seriös att det var absoluta sanningar som man skulle pleta ner, utan sanninge ur min synvinkel (och din, etc).

Och vem påstog att det var 1000cc modellen jag pratade om? :va .va :va :va
Jag snackade om GSXR och den var i 750cc och 1100cc när jag var liten...

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
svar

Silwer skrev:
Du snackar skit, jag har aldrig skrivit det du säger.

En kille i tråden om sporthojsnubben som känner sig förnedrad skriver o du svarar. http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=470886&postcount=90

Var jag kommer in i det är svårt att haja nu, inga inlägg är borttagna eller liknade, jag brukar inte skriva som du beskriver heller, visst är jag anti mot customhojar, men att ni är bögar är nåt nån annan skrivit.
Upp till bevis säger jag, för jag tänker inte stå för nåt nån annna hävt ur sig
Du missar hela grejen,ingen har krävt att du ska vara man o stå för nåt du skrivit.Jag gav dig en känga tebax för gammal ost i all välmening.Finns andra tillfällen än den där halvt raderade tråden du länkade till att göra det för oxå.Men tydligen är du en stridslysten liten herre som tänder för minsta lilla.Annat är det med fabbo jacke serru.Sitter har under korkeken o skrattar åt dig bara.Skulle va kul att få göra en profil på dig o se om du vågar svara sanningsenligt på den?Är ganska säker på att jag kan spika det mesta.Du har en sån tunn o skör personlighet nämligen,går i alla fällor så lätt.Ursäkt skulle jag bara ge en MAN som står mittemot mig o tar näven,aldrig på nätet,vem vet,du kanske heter karin o är 43 år o bor i kiruna???Stå för vad du skriver istället o sluta pipa som en mus när du får tebax.

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...