Nej, en 950RRRRRRR med 190 hk på veven ska det givetvis vara.GSXR1100R skrev:När min 750 motor flyger i bitar så sätter jag in en standard 900 rova istället.
Nej, en 950RRRRRRR med 190 hk på veven ska det givetvis vara.GSXR1100R skrev:När min 750 motor flyger i bitar så sätter jag in en standard 900 rova istället.
Min nuvarande hoj blir nästan lika kul som en riktig superbike. Har redan börjat skissa på version 2005.....oFFkeFF skrev:Fast nu är det iofs inte lika intressant, för nu har du ju också fallit i "standardträsket", superbike är coolare än superstock/megastock eller vad man nu kallar det![]()
Nr:18 skrev:Min nuvarande hoj blir nästan lika kul som en riktig superbike. Har redan börjat skissa på version 2005.....
Är din Audi en 2 taktare, jag trodde det dog ut redan på DKW tiden.kajlyl skrev:Grattis!! Härligt att se fler som väljer RR(rikti räser) istället för traktor(4t)
Lycka till![]()
japp.. mecka i 3st GP500 motorer, går som en klockaGSXR1100R skrev:Är din Audi en 2 taktare, jag trodde det dog ut redan på DKW tiden.
Kommer nog att stanna på nåt sånt när den är klar. Jag trodde du ville ha lite mindre effektoFFkeFF skrev:Ring när det är 180 kusar i den![]()
kajlyl skrev:Grattis!! Härligt att se fler som väljer RR(rikti räser) istället för traktor(4t)
Lycka till![]()
Fyrtakt är framtiden, tvåtakt är (snart) K-märkt.oscar skrev:Det måste ju iaf vara bättre att köra ¨traktor¨ än att inte köra något alls...![]()
Vi håller tummarna att dom K-märker tvåtakt, det innebär ju att det måste bevaras för all framtid.valmers skrev:Fyrtakt är framtiden, tvåtakt är (snart) K-märkt.![]()
Nr:18 skrev:Kommer nog att stanna på nåt sånt när den är klar. Jag trodde du ville ha lite mindre effekt![]()
Det är väl därför du kör så liten hoj....
valmers skrev:Fyrtakt är framtiden, tvåtakt är (snart) K-märkt.![]()
Härligt, den här frågan kan vi alltid vara oense i, Filip.oFFkeFF skrev:Framtid? Får man fråga vad som är så revolutionerande med fyrtakt? Med det säger jag inte att tvåtakt är särskilt revolutionerande heller....
Pudelns kärna. Fast det gäller alla tillverkare av gathojar.oFFkeFF skrev:Möjligtvis för Honda som vill boosta sina försäljningsvolymer.
valmers skrev:Härligt, den här frågan kan vi alltid vara oense i, Filip.![]()
Pudelns kärna. Fast det gäller alla tillverkare av gathojar.
Tvåtaktarna lever fram till 2006. Inte längre. Tro mig.
valmers skrev:Tvåtaktarna lever fram till 2006. Inte längre. Tro mig.
Äsch, det där är bara snack. I så fall skulle röster ha höjts för att MotoGP (990cc) konkurrerar med SBK (1000cc). Prototyper är något helt annat än moddade standardhojar.Axxexs skrev:Att ersätta 250racer med en 600cc 4-takt till racing har stött på problem då Flammini äger rättigheterna för en sån klass i VM (SS600) och är inte intresserad av konkurens i den klassen!
valmers skrev:Äsch, det där är bara snack. I så fall skulle röster ha höjts för att MotoGP (990cc) konkurrerar med SBK (1000cc). Prototyper är något helt annat än moddade standardhojar.
Don Quixote skrev:Att ha två 4-takts prototypklasser låter både dyrt och ointressant! Neh, en prototypklass med det dyraste och snabbaste som fabrikerna kan lyckas tillverka och som får vara obestridd kungaklass ska det vara. Att göra samma sak fast med mindre kubik ser jag inte grejen med. Att verkligen köra SS600 i samband med GP däremot skulle kunna vara intressant men frågan är vad som skulle platsa som supportklass till SB då?
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|