gthyni skrev:Pedrosa är given i HRC/Repsol nästa år,
sen måste de ha en rutinerad förare för
att utveckla bitarna eftersom Danni får
en (kompaktare) specialmaskin.
Biaggi lr Barros låter väl troligt även om de
gubbar med framtiden bakom sig
Chris Ash skrev:Shinichi Itoh och Tohru Ukawa blir nog de som utvecklar bitarna även i fortsättningen.
Knappast. Given i Honda, möjligen.gthyni skrev:Pedrosa är given i HRC/Repsol nästa år,
sen måste de ha en rutinerad förare för
att utveckla bitarna eftersom Danni får
en (kompaktare) specialmaskin.
Biaggi lr Barros låter väl troligt även om de
gubbar med framtiden bakom sig
Håller med - Capirossi på en Honda vore riktigt kul och troligen giftígt. Helst i samma team som Massimiliano - om man får önska.Chris Ash skrev:Honda borde locka över Loris Capirossi till sitt bästa team 2006, Rossi slår de inte oavsett vad, men Capirex är nog bättre än Gibernau och (tyvärr) Kejsaren.
För fem år sedan, kanske. Nu är deras dagar räknade.Nyteknik skrev:Håller med - Capirossi på en Honda vore riktigt kul och troligen giftígt. Helst i samma team som Massimiliano - om man får önska.
ja, jag tycker fan mer och mer att det är massa gamlingar med och tar upp plats.valmers skrev:För fem år sedan, kanske. Nu är deras dagar räknade.
Om "gamlingarna" inte har i MotoGP att göra och borde ersättas av 20-åringar från Supersport- och Superbikeserier är det rimligt att de kan köra ifrån föredettingarna. Kanske inte i sina första framträdanden, men efter en eller åtminstonde två säsonger borde det vara möjligt nu när hojarna är kultiverade fyrtaktare och inte illvilliga tvåtaktare. En påminnelse om hur det hetaste av heta hot shots har lyckats i MotoGP:valmers skrev:För fem år sedan, kanske. Nu är deras dagar räknade.
Nyteknik skrev:En påminnelse om hur det hetaste av heta hot shots har lyckats i MotoGP:
Det måste vara roligare att vara "hot shit" i AMA än en medelmåtta i MotoGP. Hopkins kan inte stå ut mycket längre.gthyni skrev:Och Hopper är bra en poäng före Kenny nu
Nyteknik skrev:Det måste vara roligare att vara "hot shit" i AMA än en medelmåtta i MotoGP. Hopkins kan inte stå ut mycket längre.
Det trodde jag också. Men vi har sett många oförlösta mästare få chansen på tillräckligt bra material och ändå inte få till det. Bayliss, Nakano, Jaqcue, Capirossi, Edwards, Haga etc. Jag är förvånad att Melandri har stressat Rossi och Gibernau.oFFkeFF skrev:Hopkins vill iaf jag se på en bättre cykel i MotoGP innan han åker hem till USA, tror han kan göra brutalt fint ifrån sig på en Yamma/Honda/Ducati.
Säsongen är inte slut än. Dessutom har jag aldrig påstått att alla "gamlingar" skulle bytas ut, än mindre mot enbart SS/SBK-förare. Vad jag däremot påstått är att Biaggi, Capirossi, Bayliss, Roberts med flera knappast blir snabbare med åren.Nyteknik skrev:Om "gamlingarna" inte har i MotoGP att göra och borde ersättas av 20-åringar från Supersport- och Superbikeserier är det rimligt att de kan köra ifrån föredettingarna. Kanske inte i sina första framträdanden, men efter en eller åtminstonde två säsonger borde det vara möjligt nu när hojarna är kultiverade fyrtaktare och inte illvilliga tvåtaktare. En påminnelse om hur det hetaste av heta hot shots har lyckats i MotoGP:
Hayden, Repsol Honda
2005, säsong 3
7:a efter 9 race (Biaggi 4:a)
Blir de inte?valmers skrev:Säsongen är inte slut än. Dessutom har jag aldrig påstått att alla "gamlingar" skulle bytas ut, än mindre mot enbart SS/SBK-förare. Vad jag däremot påstått är att Biaggi, Capirossi, Bayliss, Roberts med flera knappast blir snabbare med åren.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|