Donington

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
xyx skrev:
Jajamen! Kollade betfair.com innan och man fick minsann 1.01 gånger pengarna om man spelade på Rossi som vinnare! :D


Ja va fan, det är ju bara att sätta 10 miljarder eller så. :3freak
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Fi fan ja...idag va det söndagsunderhållning på hög nivå. :tummenupp

Missade 125 eftersom jag blev tvungen att ta mig en tupplur. :rolleyes: Men 250 o GP:et... jädrans vilka hårresande sladdar o "av o på åkningar det bjöds.

Barros stabil som fan, men det måste kännas jävligt surt att "bara" komma i mål som 3:a.

Rossi...för han finner jag inga ord längre. Och så ville jag lixom krama honom när han stod där o huttrade. :brinnerup

Roberts...ytterst tillfällig framgång. Han kryper nog tillbaka till sin grotta där han brukar hålla till. O nu lär vi nog inte se han på pallen nåt mer förrän en sisådär 2007.

//Madelene
 

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Malmö
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
Madhonda skrev:
O nu lär vi nog inte se han på pallen nåt mer förrän en sisådär 2007.

//Madelene
...förhoppningsvis är det då i Sportster Cup på Daytona Speedway. :hihi
 

#Olsson#

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Ort
WT-hyresrätt
Hoj
RSV1000R Factory
Om man tycker att Moto GP har blivit lite trist p g a Rossis överlägsenhet - kan det vara roande att skaffa sig ett hatobjekt. Idag var det full pott. "Slängkyssen" lade sig ner igen. :tummenupp
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
#Olsson# skrev:
Om man tycker att Moto GP har blivit lite trist p g a Rossis överlägsenhet - kan det vara roande att skaffa sig ett hatobjekt. Idag var det full pott. "Slängkyssen" lade sig ner igen. :tummenupp

Jag tycker iofs att MotoGP är roande fortfarande, finns vissa moln på himlem dock. Eller som pepe sjöström sa "ska det räcka med att komma i mål i största klassen för att få VM-poäng".
Rossi må vara överlägsen, men det är fanken inte kul när det är 5-6 hojar på banan. Vet att VM är ruggigt dyrt, men fanken vad ball det skulle vara om det var 30+ hojar som kvalade istället. Dessutom skulle man inte behöva sparka ut fullt lika dugliga förare för att lyfta in nya på samma sätt man är tvungen idag.
 

#Olsson#

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Ort
WT-hyresrätt
Hoj
RSV1000R Factory
oFFkeFF skrev:

Appropå intressant. Kollade på F1 och kvalen när de kör en efter en. Precis som WSB gör tror jag. Varför inte i MotoGP? Då blir ju även "dagen före" enormt spännande (ämnet har möjligen avhandlats tidigare kanske?)
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
#Olsson# skrev:
Appropå intressant. Kollade på F1 och kvalen när de kör en efter en. Precis som WSB gör tror jag. Varför inte i MotoGP? Då blir ju även "dagen före" enormt spännande (ämnet har möjligen avhandlats tidigare kanske?)
Ja, Super Pole skulle lyfta MotoGP enormt.
 

sandstream

Guest
#Olsson# skrev:
Appropå intressant. Kollade på F1 och kvalen när de kör en efter en. Precis som WSB gör tror jag. Varför inte i MotoGP? Då blir ju även "dagen före" enormt spännande (ämnet har möjligen avhandlats tidigare kanske?)
Plus att även de "sämsta" teamen får den så värdefulla TV-tiden.
Jag är klart för Superpole dagen innan där alla förare får 1 varv.
Dagens kval är trista i 45-50 minuter för att bli spännande först de sista 10.
 

MC Doktorn

Guest
Förstår inte varför ni tycker det är tråkigt , här bjuds det på race som är grymt spännande och avgörs i slutet .
Grymt a KTM i debuten och 125 klassen är fantastiskt spännande.

Rossi fullständigt detroniserade allt motstånd det var länge sedan nån var så överlägsen som i årets motogp.
Hans ryck efter passegen av Barros var grymt imponerande.
 

hrc

Desillusionerad
Gick med
3 May 2004
Ort
Sollentuna
Hoj
Yamaha Tracer 900 GT
Och cyklarna stod som spön i backen. Repsol-Honda hade en fin dag minsann! Aldrig sett på maken till kraschande, hoppas det inte regnar i Tyskland....
 

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sveriges Jerusalem
Hoj
Honda RS125R
Hohoo, vilka race.
Jag tycker nog att alla 3 bjöd på ganska mycket spänning ändå.

125 är ju alltid spännande att se när alla ungtuppar tar i för allt vad dom har.
DePuniet verkade helt oberörd av sin incident.
Rossi's ifrånkörning var ju helt enkelt :3freak
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Fett 250-race! Satan vilken comeback av de Puniet. Det var toppklass rakt igenom. KTM och West gick ju riktigt bra också.

Kan någon förklara varför Mårtensson står som "excluded" i listan? Han syntes ju i bilde när han varvades två varv från slutet. :va

Rossi är helt överdjävlig och Roberts hittade det sista lilla kornet. Blir väl ungefär samma uppståndelse som när Jacque blev två i Kina. "Ge honom en bra hoj!" bla.bla.bla. Nästa race är han trettonde igen.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top