Donington

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
xyx skrev:
Jajamen! Kollade betfair.com innan och man fick minsann 1.01 gånger pengarna om man spelade på Rossi som vinnare! :D

Ja va fan, det är ju bara att sätta 10 miljarder eller så. :3freak

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Fi fan ja...idag va det söndagsunderhållning på hög nivå. :tummenupp

Missade 125 eftersom jag blev tvungen att ta mig en tupplur. :rolleyes: Men 250 o GP:et... jädrans vilka hårresande sladdar o "av o på åkningar det bjöds.

Barros stabil som fan, men det måste kännas jävligt surt att "bara" komma i mål som 3:a.

Rossi...för han finner jag inga ord längre. Och så ville jag lixom krama honom när han stod där o huttrade. :brinnerup

Roberts...ytterst tillfällig framgång. Han kryper nog tillbaka till sin grotta där han brukar hålla till. O nu lär vi nog inte se han på pallen nåt mer förrän en sisådär 2007.

//Madelene

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
Madhonda skrev:
O nu lär vi nog inte se han på pallen nåt mer förrän en sisådär 2007.

//Madelene
...förhoppningsvis är det då i Sportster Cup på Daytona Speedway. :hihi

#Olsson#

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
RSV1000R Factory
Om man tycker att Moto GP har blivit lite trist p g a Rossis överlägsenhet - kan det vara roande att skaffa sig ett hatobjekt. Idag var det full pott. "Slängkyssen" lade sig ner igen. :tummenupp

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
#Olsson# skrev:
Om man tycker att Moto GP har blivit lite trist p g a Rossis överlägsenhet - kan det vara roande att skaffa sig ett hatobjekt. Idag var det full pott. "Slängkyssen" lade sig ner igen. :tummenupp

Jag tycker iofs att MotoGP är roande fortfarande, finns vissa moln på himlem dock. Eller som pepe sjöström sa "ska det räcka med att komma i mål i största klassen för att få VM-poäng".
Rossi må vara överlägsen, men det är fanken inte kul när det är 5-6 hojar på banan. Vet att VM är ruggigt dyrt, men fanken vad ball det skulle vara om det var 30+ hojar som kvalade istället. Dessutom skulle man inte behöva sparka ut fullt lika dugliga förare för att lyfta in nya på samma sätt man är tvungen idag.

#Olsson#

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
RSV1000R Factory
oFFkeFF skrev:

Appropå intressant. Kollade på F1 och kvalen när de kör en efter en. Precis som WSB gör tror jag. Varför inte i MotoGP? Då blir ju även "dagen före" enormt spännande (ämnet har möjligen avhandlats tidigare kanske?)

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
#Olsson# skrev:
Appropå intressant. Kollade på F1 och kvalen när de kör en efter en. Precis som WSB gör tror jag. Varför inte i MotoGP? Då blir ju även "dagen före" enormt spännande (ämnet har möjligen avhandlats tidigare kanske?)
Ja, Super Pole skulle lyfta MotoGP enormt.

sandstream

Guest
#Olsson# skrev:
Plus att även de "sämsta" teamen får den så värdefulla TV-tiden.
Jag är klart för Superpole dagen innan där alla förare får 1 varv.
Dagens kval är trista i 45-50 minuter för att bli spännande först de sista 10.

MC Doktorn

Guest
Förstår inte varför ni tycker det är tråkigt , här bjuds det på race som är grymt spännande och avgörs i slutet .
Grymt a KTM i debuten och 125 klassen är fantastiskt spännande.

Rossi fullständigt detroniserade allt motstånd det var länge sedan nån var så överlägsen som i årets motogp.
Hans ryck efter passegen av Barros var grymt imponerande.

hrc

Desillusionerad
Gick med
3 May 2004
Hoj
Yamaha Tracer 900 GT
Och cyklarna stod som spön i backen. Repsol-Honda hade en fin dag minsann! Aldrig sett på maken till kraschande, hoppas det inte regnar i Tyskland....

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Hohoo, vilka race.
Jag tycker nog att alla 3 bjöd på ganska mycket spänning ändå.

125 är ju alltid spännande att se när alla ungtuppar tar i för allt vad dom har.
DePuniet verkade helt oberörd av sin incident.
Rossi's ifrånkörning var ju helt enkelt :3freak

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Fett 250-race! Satan vilken comeback av de Puniet. Det var toppklass rakt igenom. KTM och West gick ju riktigt bra också.

Kan någon förklara varför Mårtensson står som "excluded" i listan? Han syntes ju i bilde när han varvades två varv från slutet. :va

Rossi är helt överdjävlig och Roberts hittade det sista lilla kornet. Blir väl ungefär samma uppståndelse som när Jacque blev två i Kina. "Ge honom en bra hoj!" bla.bla.bla. Nästa race är han trettonde igen.

Nyheter
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...