Det är INTE stöld att kopiera. Du förlorar ingenting på att jag kopierar dina alster. Du har dom fortfarande kvar.
slår hårt skriver du . Du menar att alla som laddar ner olagligt skulle ha gått och köpt samma sak om det inte funnits möjlighet att ladda ner ?
Tror du på fullaste allvar att Studenten Olle 19 år skulle lägga 1 års studiebidrag på Photoshop ? Eller varför inte pantsätta farsans hus för att ha råd att fylla mp3-spelaren.
Bolagen "förlorar" inte en krona på att jag laddar ner. Dom kanske inte tjänar så mycket dom hade hoppats på, men förlorar gör dom inte. Med ditt tankesätt skulle jag genom att ladda ner ex: britney Spears x antal gånger få henne att gå i konkurs ( vilket iofs kunde vart kul ), och så funkar det ju inte. Hon har precis lika mycket kvar på kontot oavsett om jag laddar ner hennes skivor eller ej. Jag skulle ALDRIG betala för eländet iaf.
Mycket text men du besvarade inte frågorna...
Suck, nej jag har heller inte sagt att de förlorar pengar från kontot. De går däremot miste om pengar.
Är det bättre att stjäla än att låta bli det?
Det är nog snarare jag som är med min tid och du som är kvar på stenåldern i det här fallet!
Med ditt tänk går ju hela tjänstesamhället åt helv... Så hur tänkte du nu?
Last edited: