Driftsäkrast! R1, ZX10 el gixxer1000??

ChrilleH

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2004
Hoj
Honda cbr 929rr
Titta efter hur mycket du får ändra för att köra i tex sm i superbike fast dom kanske inte är snabb nog då du måste ta WSB som exempel..... Sen kvittar det vilken av dom nya liters maskinerna du väljer dom är snabba nog på både gata och bana för dom allra flesta.. Sen att honda skulle vara så mycket sämmre än dom andra som du säger det köper inte jag. Kör för övrigt inte honda själv utan en R1 så jag är inte märkespartisk..
Superbike? Det är motorcyklar som till det yttre liknar gatcyklar. När senast såg du Baba sälja en blade med öhlinsfjädring, handgjord sving och med över 200 pållar i spisen? Är det inte lite som att, tjaa, jämföra ett järnspett med en Schweizisk klocka?

:va

R.Lehtipalo

Gasar tills det hasar..
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Cannondale med dubbla överliggande trampor, mina 8-hjulingar och en Gixxer 1000 -04
Titta efter hur mycket du får ändra för att köra i tex sm i superbike fast dom kanske inte är snabb nog då du måste ta WSB som exempel..... Sen kvittar det vilken av dom nya liters maskinerna du väljer dom är snabba nog på både gata och bana för dom allra flesta.. Sen att honda skulle vara så mycket sämmre än dom andra som du säger det köper inte jag. Kör för övrigt inte honda själv utan en R1 så jag är inte märkespartisk..

Det går nog att bygga om ett järnspett till ett rymdskepp givet nog mycket pengar, tid och arbete. Jag påstår bara att bladen har dålig markfrigång från MIN EGEN erfarenhet på gata och bana. Ett tips; läs inläggen nästa gång! Och gör mig och andra en tjänst; jämför inte äpplen med päron! Annars du kanske blir vilseledd av en flashig repsollack och får dig ett rövknull av baba! :arsele

ChrilleH

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2004
Hoj
Honda cbr 929rr
Jo men det är din EGEN erfarenhet. Nån annan upplever säkert att Sukkan är trögstyrd, klumpig, låg!?!? You name it.. .För övrigt undrar jag om du sitter i fängelse eller har en böjelse för pojkar då rövknulla verkar vara ett ord som du håller nära hjärtat.. Over and out......
Det går nog att bygga om ett järnspett till ett rymdskepp givet nog mycket pengar, tid och arbete. Jag påstår bara att bladen har dålig markfrigång från MIN EGEN erfarenhet på gata och bana. Ett tips; läs inläggen nästa gång! Och gör mig och andra en tjänst; jämför inte äpplen med päron! Annars du kanske blir vilseledd av en flashig repsollack och får dig ett rövknull av baba! :arsele

R.Lehtipalo

Gasar tills det hasar..
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Cannondale med dubbla överliggande trampor, mina 8-hjulingar och en Gixxer 1000 -04
Jo men det är din EGEN erfarenhet. Nån annan upplever säkert att Sukkan är trögstyrd, klumpig, låg!?!? You name it.. .För övrigt undrar jag om du sitter i fängelse eller har en böjelse för pojkar då rövknulla verkar vara ett ord som du håller nära hjärtat.. Over and out......

Nämen, ger du upp? Du verkar ha läst några inlägg också. Fantastiskt! Det var mer än jag trodde! Rövknull blev temat för kvällen just för att det är så komiskt. Humor är möjligen något som du kanske inte kan relatera till? Det enda humoristiska med dina inlägg är att jag tar dom som ett skämt. :tummenupp

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06

:D :D :D :hihi :hihi
Dagens bästa helt klart......:tummenupp

Fist Woman

Guest
Ducati rules forever!

Märkligt att ingen nämner Ducati.
Jag har åkt Ducati sedan 1985 och haft så många att jag tappat räkningen.
Ha har en enda gång blivit stående på vägen, tror det var 1986 då kedjan gick av på min Ducce 900 SS.

Om man bara gasar ordentligt så är Duccar absolut skottsäkra, bra mycket bättre än alla japanska skithojar jag provat.

Den enda Japshoj som tål en jämförelse med en Ducce är XR 600.

R.Lehtipalo

Gasar tills det hasar..
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Märkligt att ingen nämner Ducati.
Jag har åkt Ducati sedan 1985 och haft så många att jag tappat räkningen.
Ha har en enda gång blivit stående på vägen, tror det var 1986 då kedjan gick av på min Ducce 900 SS.

Om man bara gasar ordentligt så är Duccar absolut skottsäkra, bra mycket bättre än alla japanska skithojar jag provat.

Den enda Japshoj som tål en jämförelse med en Ducce är XR 600.

Ur topicen: Driftsäkrast! R1, ZX10 el gixxer1000??

Vi bägge snackar om motorcyklar som trådskaparen inte ens är intresserade av! Ur ditt inlägg känner jag lukten av metmask! Hmm, undra varför? :)

Fist Woman

Guest
Är det något jag ogillar så är det metmask.

Om jag metar så metar jag med nors.

Jag vill inte verka vara fiskrasist på något sätt men,de lite snyggare fiskarna nappar inte på mask, så är det bara.

BTW så har jag mekat 999:a idag och en mer lättmekad hoj får man leta efter.

Varför köpa en hyperkrånglig Gixxer? Den är så marginellt snabbare att det inte har någon betydelse alls, men sämre i stort sett i allt annat.

K.L

Bybo
Gick med
20 Jan 2006
Hoj
GSX-R1000 -09, XT660Z -08
Efter 2 generatorer på ZX10an så är den på G med ny motor starkare än nånsin, har kört 1500 med 05ans spis å den verkar spinna på utan nya generator problem... K.L s Surblade låg i gruset på Kemora så när man passera å sprättade man gummi på han... därför han ogillar allt utom Honda :arsele

Stängt tanklocket på kawan ännu??? Jag menar du har ju kört med det öppet hela sommaren... För det kan väl inte vara stängt när det sticker upp 1cm i framkant??? Gjorde en träplugg till en gammal partner motorsågstank en gång... Ska jag yxa till en som tätar så slipper du åka med soppan skvättandes nästa sommar???:D

Gixxer 1000!!!!!!!:yoparty

Ska vi ta varsin K6:a??? Synd att man inte kan wheela med dom med tanke på hållbarheten på ramen...:näsblod

Last edited:

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Vad jobbar du som? Callgirl? Du verkar ha en fallenhet för rumpor och snaska balle. Gör nu som en riktig bög och träd fram, erkänn att du haft baba därbak och att du GILLADE det! Vi lovar att inte mobba dig!

:)

Ja, där kom du på mig som Callgirl, skit också.. skall du ha numret:0666-666666, ställer upp för dig också!:pannkyss :kär Jag agerar ju bara bollplank och moraliskt stöd åt dig, för din utvandring ur Garderoben:va :confused:
Själv har jag gift och har barn, men du e singel el:va Med tanke på att du inte verkar tåla något som går emot dig, och är kompromisslös:huvet , så har du nog varken tjej el kille.

Mitt sista inlägg, jag försökte avsluta mitt senaste inlägg med av vara lite snäll och få lite fred härinne, och sprida lite Thomas Di leva "karma" ,att älska världen och sina medmänniskor mer" Men det gick bet med en butter, arg Hondahatare i tråden, enbart med anspelningar på att jag gillar rövknull.

Last edited:

Clittan

Räzer aspirant
Gick med
29 Nov 2006
Hoj
Suzuki GSXR 750 -88, KTM EXC 450 -04
"Arguing over the internet is like running in the special olympics, even if u win u are still retarded."

Word! :D

K.L

Bybo
Gick med
20 Jan 2006
Hoj
GSX-R1000 -09, XT660Z -08
Men hallå spana in moppedrevet från K6:an och bladens traktordrev. Kolla särskilt på utgående axelns diameter... Så nu har man bildbevis oxå...:D

Bifogat

• DSC00059sn.JPG
    DSC00059sn.JPG
    31.4 KB · Visningar: 127
Last edited:

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
"Paralympics" heter det ditt CP! Väx upp fjortis! :tungan

Ja det är jag som är Mannen, du skulle behöva besöka Blue Oester bar så kanske du ändrar uppfattning om homosexuella.

Suck, Clittan har bara citerat vad det hette, om jag förstår det rätt?

Dubbleluck..du menar att personen har en muskelsjukdom:confused: :va CP-skadad är inget man kan se över en bildskärm, trodde du det?????? Det är ju en muskelsjukdom, jag förmodar att du skulle vara cool och påtala att det var något fel i huvudet på Clittan, personagrepp brukar BANNAS!!
Tycker den här tråden börjar spåra ur, jag ger mig ur debatten här och nu och vinner över dig i hästlängder nu..

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Vad jobbar du som? Callgirl? Du verkar ha en fallenhet för rumpor och snaska balle. Gör nu som en riktig bög och träd fram, erkänn att du haft baba därbak och att du GILLADE det! Vi lovar att inte mobba dig!

:)

Du får gärna lägga av med ditt homohetsande och CP-liknelser när argumenten tryter. Det vore lättare att ha överseende om du var 18, men du är ju faktiskt 32 enligt din profil.

Jag är totalt ointresserad av vilken av de nya köpehojarna som är "bäst", men jag är övertygad om att inlägg av din typ nog är ovälkommen "reklam" för tillverkaren av det hojmärke du försvarar.

/J

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...