Zee
MotoGP URT 3 seed: 5
Stoppsladd skrev:Färdig disskuterat!!
Eftersom jag är officiell språkpolis idag måste jag..
..det heter färdigdiskuterat. Ett ord. Ett "s" i diskuterat.
Carry on with the work now, ladies and germz...
Stoppsladd skrev:Färdig disskuterat!!
Zee skrev:Eftersom jag är officiell språkpolis idag måste jag..
..det heter färdigdiskuterat. Ett ord. Ett "s" i diskuterat.
Carry on with the work now, ladies and germz...
Stoppsladd skrev:Fick massa jobbiga kommentarer när jag hade krockat med bågen förra året. Och då i första hand av dom hojlösa gubbarna på jobbet.... :kocko
Tex: "Ska du inte sluta köra hoj nu då?"
-Nej varför det? Har du krockat/ kört av med bilen nån gång?
"Ja det har väl hänt.....(funderande)"
-Kör du bil i dag?
"Ja....."
-Ja då så!!!
Färdig disskuterat!!
tassen skrev:Skillsmässor, hus försöljningar mm kommer att öka i ditt granskap..
- Va Gulligt ! -stony skrev:Kom fram en unge runt 4år när jag tankade förra sommarn och han var helt såld på motorcyklar, sen kom frågan.. är det du som är ghost rider
Var tvungen att säga Ja.. men säg det inte till nån.
Ville inte göra knatten besviken (han hade ju redan bestämt sig att det var GR han snackade med)
Aldrig sett en unge skina upp så som han gjorde. Sen fick jag en liten kram av honom
Hoppas han tar det med ro när han blir äldre
Ah !!! ( "Trevligt" att läsa ... ) hm...Maria1980 skrev:Det är okej att säga att man ska köpa hoj, om man sen gör det
Pumbalaa skrev:. . . . . en sån där bingolottohoj?
Hehe du är liksom som en förkortning av mitt nickname...freding skrev:Bla bla
Men vafan, länken funkar inte!!Zee skrev:Jag kan reta mig som fan på folk som inte har sunt förnuft!
hahahaha så jekla skön story! Skulle nästan vilja sett minen på han efteråtSuper-Henkan skrev:För ett par årsedan så åkte jag hem till min morbror som är en typisk "återfallsknutte" givetvis så kör han en spliter ny HD...
-hur går den nya bågen?
-Jo tack som fan!
-ok...
-jag har varit i Norge och kört med grabbarna...
-det låter kul... mkt svängar där va?
-du mina kompisar hade inte en chans du vet man kan ju lägga ner hojjen som satan i kurvorna...och sen så bara man kör ifrån dem på vridet...
-ok men skrapar inte det i? trannskåpan eller avgassystemet...
-så mkt behöver man inte lägga ner... man måste ju se upp med all hk i den här nya hd...
Vad kör dina kompisar då?
-Norton vilka skit hojjar...
-hehe det menar du inte?
-har du gjort något kul med hd då?
-det är klart rakarör för det retar grannarna sen så sitter det ett annat luftfilter och nålar i den med...väskor mm...
-Vill du prova min hoj?(drevad R1)
-visst kan jag det om jag bara kan vika ihop kroppen så...
Så han tar på sig fransjackan och vurpollonet till hjälm....
-ok ta det lite lungt... känn dig för innan du gasar eller bromsar... det är ingen hd du vet?
så ser man hur min morbror drar i väg på en liten raka....och det bara tok reser... jävla puko man är tänkte jag... hur skall jag förklara för hans fru att han har klotat...men han har nog mer en råd att betala en ny hoj till mig om han inte dör...
Han kommer tillbaka efter fem minuter....
-mumel mumel jävla farlig hoj det där...
-jaså tycker du det? han du med att svänga lite?
-nopp men jag han med att fatta att det är mkt hästar och sjukt bra bromsar på din hoj...
-bättre en din hd eller? hehe
-mumel mumel ja...
-jag har lite att fixa med så vi kan väl höras senare någon dag...
-visst... skall vi ta en sväng tillsammans då eller?
-ja hej då
-hej hej...
det har aldrig blivit någon sväng tillsammans... han har inte pratat så mkt hoj med mig heller för den delen...
//Henkan
iuridae skrev:hahahaha så jekla skön story! Skulle nästan vilja sett minen på han efteråt
badcat skrev:"Åhå, fan va slitet ditt bakdäck är jämfört med fram?... Du kör väl bara på bakhjulet förstås?"..
Suck..Ja..i korsningar, rondeller är särskilt lätta å praktiska att ta på bakslangen. Och vid rödljus brukar jag lägga framhjulet på bagageluckan på framförvarande.. Pappskalle!
Mattias skrev:Styling och tröja över lädret är pinsamt. Sluta med sånt skit genast!
Wip skrev:Det går att göra åt andra hållet också..... .....-"Oj, har du skaffat hoj!" Som det var det självklart att bara snacka men inte att göra.
Jag log bara lite, men tänkte
// Wip
Kay skrev:Hört på stortorget i Malmö...
Fucko 1: ooo kolla R6an!
Fucko 2: Vad är det för skilnad på R6 och R1?
Fucko 1: R1 är på en liter, R6 är på 6, MYKCET grymmare, men väger mer.
Jo en sak till, förstår om man har en sporthoj (behöver ej va sport..) och frikopplar och gasar till lite.. så som många gör för att det ska låta lite..
Men att gör samma sak med en moppe är ironiskt.. hehe så en kille inne i stan idag, han låg bakom en bil, ca 1 meter och gasade och gasade, vill kanske vara cool. Men han släppte upp kopplingen lite då och då, och det var inte lång ifrån att han satte sig i bilen. Då skulle jag skrattat.. och tyckt synd om bilföraren..!
Vapor skrev:OT: HATA ALLA FJORTISAR SOM KÖR OMKRING MED HJÄLMEN UPPE PÅ HUVUDET MED "HAKSKYDDET" VID PANNAN... vad är det för mening med det?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|