duccen900ss
Sportscam.se 4 life!
Sålde min käraste idag
Får man fråga varför? För mycket cykel, för lite pengar, alla stirrar på dig när du körde den eller vad?
Sålde min käraste idag
Får man fråga varför? För mycket cykel, för lite pengar, alla stirrar på dig när du körde den eller vad?
Just nu vet jag inte vad nästa steg blir...
Har ett bra tips...
Köper du en Ducati Superbike mellan 1 januari - 30 juni 2010, får du en presentcheck på 20.000 kr att handla Ducati orginaltillbehör och kläder.
http://www.avamc.se/produkter/product/ducatinyheter-och-erbjudanden/
Antar att du jobbar på AVA MC
Såklart har jag sett kampanjen, den är ok!
Shit i helvete, har du slagit till på en 1198s Corse??
Här velas det nu mellan 1198 vs 1198s..!
och förra tisdagen blev min ducati 1198s stulen i lund ...inte ens 1 år gammalQUOTE]
Lider med dig, jag vet inte om man kan "hålla utkik efter den" då den troligtvis slaktas ganska omg.
Hur funkar det med f-bolag när det är en såpass ny cykel, avskrining osv?
Här velas det nu mellan 1198 vs 1198s..!
Någon som vet om 848an är lika stor som 1098an? förutom motorn då!
Tack Alla säger att det är tjej varianten men vill ha en hoj som är något lugnare på gatan, tycker att k5an är väldigt krallig och vill göra sitt istället för att göra som jag vill! Kanske skulle passa mig bättre med mindre effekt. I övrigt är det skillnad på bromsar fjädring osv? Eller är det en 1098 med mindre motor?
848:an är ju chey-varianten?
HEY!!! WTF!?
1098:an är rätt snäll som den är.
848:an har lite annan fjädring (lite mjukare satt vad jag hört, obekräftat dock), lite sämre bromsar (det är galet potenta monoblock-ok på 10/1198) och motorn.
Det är våtkoppling på 848:an med - en del föredrar det, vi andra går igång på maraccas-konserten mellan benen.
Jag tror jag skulle vara snabbare på 848:an, men vad fan...
provsitta lite och testa ens om twin är något för mig!
1098:an är rätt snäll som den är.
848:an har lite annan fjädring (lite mjukare satt vad jag hört, obekräftat dock), lite sämre bromsar (det är galet potenta monoblock-ok på 10/1198) och motorn.
Det är våtkoppling på 848:an med - en del föredrar det, vi andra går igång på maraccas-konserten mellan benen.
Jag tror jag skulle vara snabbare på 848:an, men vad fan...
:fail
Klart det är, gillar man inte twinnar har man bara fel uppfattning om vad motorcyklar handlar om.
Schweeet! Det verkar vara justerbar vinkel på dem, tyvärr verkar de vara slut i lager...
Beställ, testa och återkom med resultatet!
Halloj grabbs...efter lite tillfällig sinnesförvirring har jag insett att en italienska behåller man, så det blir ingen försäljning.
Jag har från början sneglat på att få bort det anskrämliga plasthärket skylten hänger i...de blir ju så oerhört mycket sexigare utan...och med ducceklubbens skyltfond är ju eventuella böter lösta (ev. ombesiktning får man räkna med dock).
Någon som provat denna (yellow duc)?
http://www.ducati.ms/forums/showthread.php?t=49850
Är inte alltför sugen på att börja klippa kablar och borra i pärlan...men det skulle bli rätt bra med skylten där (om den får plats, våra är väl lite högre än jänkarnas), och sätta någon form av blinkerslösning i ventilationshålen på sidorna av baklyset.
Bu, bä, någon som har testat?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |