SGM
BTG 8:20
De e bra hett där mellan grenrören, hoppas plasten tål det...
Den där är tillverkad i aluminium, så det torde inte vara något problem.
De e bra hett där mellan grenrören, hoppas plasten tål det...
Kan man ställa om sin mätare från miles till km på något enkelt sätt? På många hojjar ärd et bara hålla in vissa knappar så blir det rätt.
Tjaba!
Tänkte bara squeeeza mig in på ett hörn i denna klubb som beundrar italienska skönheter och säga hej
Halloj Patrik! Bilder på nyförvärvet - NU!
1. With the bike turned off, press & HOLD the UP mode button.
2. While HOLDING the UP mode button turn the key to the on position
3. The dash will light up with REPR.
4. Press the Down mode button twice or until you get to "set UNIT"
5. Pres & Hold the Down Mode button until "EU" is showing. Your unit may have been set to another country and may show a different country code at this step.
6. Pres the Down mode button until your desired country is showing.
7. Press and Hold the Down mode button to program in your new settings.
The next time you start your bike your display will show the new settings.
//MVH
Patrik
Jag är fan sugen...ingen som testat här hemma alltså? Gömma blinkers i ventilationshålen då?
Har satt mina blinkers i vent.hålen. Inga större problem, lite tricksande med kablarna bara. Bara att dela kablarna i kontakterna, inget klippande behövs, dra om och fästa blinkers med kardborre från nån käck syaffär. Skylthållaren kan man böja till nån plåtbit och fästa i ramen.
Jag gjorde ungefär som killen här:
http://www.ducatispot.com/forums/showthread.php?t=11521&page=3
Jag tog en bit alu-plåt och bockade, provade, bockade igen osv. Drog fast med slangklämmor. Lite bonnsmide men det syns inte mellan avgasrören, satte dit original skyltbel.
Man tackar...Arvika ser jag, och med ditt nick lär sherifferna inte jäklas i onödan. Det blir rasande mycket läckrare på våra cyklar, frågan är om man orkar ta den ofrånkomliga debatten med vännerna i blått.
Å andra sidan är dubbelmoralen galopperande igen, det är ju sällsynt att man tar en repa, även en försiktig mys-sådan, där man inte når hastighetsöverträdelser som får lappen att flyga sin kos.
Hur pass lyser originalblinkersen genom ventilationsgallren, man vill ju att blindstyren på stödhjul bakom ser var man är på väg..
Edit - Vad kör du med för kraschpuckar, sitter det något under kåpan vid motorfästet där?
vad är detta? Inte 11an utan den ringen jag har lagt till, idag så är det bara ett hål ut? Nästan en egen däckvärmare som polaren sa
Jag klurar starkt på att coata rören, delvis estetiskt (svart är snyggare än skitigt rostfritt), delvis för strålningsvärmens skull, det brukar bli småljummet runt högervaden om det går för långsamt.
Någon som provat weirdperformance.se i Upplands Väsby?
Japp, har fått mina coatade av WP. Blev riktigt nöjd, har dock inga bilder nu men kan ordnas. Betalade runt 2500kr har jag för mig för in- och utvändig coating.
Standardpiporna? Inga problem med den goe' ventilen?
Nope, Terrmi helsystem
Lyxigt. Den sitter ju i hetluften den lille gynnaren, frågan är bara om det guckar igen från utsidan när det coatas, får ta och rådgöra lite med weird.
Bilder är alltid kul, fota på!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |