Triggerhappy
Måste man tvätta den?
Bla..bla... Hittade en ducceröd åt dig !!emullo skrev:2543952Känslan o själen såklart..
Bla..bla... Hittade en ducceröd åt dig !!emullo skrev:2543952Känslan o själen såklart..
Triggerhappy skrev:2543971Bla..bla... Hittade en ducceröd åt dig !!
Ducati Girl skrev:2543947Monster´s ?
Hur vet du det? Varit & kikat?
Triggerhappy skrev:2543935Jag dremlade hål för projektorlyset igår !!! snart jällar !!
MÄHHHHHH, nu såg ja ju vem det var
Varför kom ni inte förbi i går ?? Så jälla bra väder var det ju inte
Ducisfun skrev:2543977De va ju grymm fint väder å bra före , körde me kamera å på och skulle filma fåglar men de blev mest blå himmel hela tiden......
*Superlight* skrev:2543937Skönt för Sandream..., då har han sommar ett par månader till...
Sant....
Kanske säkrare väder på Brno?
Men men, vi får se vad plånboken säger när det är dags att boka...
Triggerhappy skrev:2543975Väntar på en inbjudan....
Ducati Girl skrev:2544016Enkelt! Gå med i Ducceklubben, spraya hojen röd (fritt val!) sätt på duccedekaler, dra ut två tändstift, sätt en cd-spelare fasttejpad på lämpligt ställe på hojen med ljud från ducceklubbens körningar, på med solbrillorna & smilet så ses vi!
Triggerhappy skrev:2544020Jäkla hojrasist.....
HOJ: Nada inte strada ?!?!?!?!?...Nogger skrev:2544012...Vänta här nu, egen plånbok ???? Du hade väl helspons på yamma va.. tänkte på eran ERF satsning... ingick inte träningslägret i BRNO i det paketet
Nogger skrev:2544012ingick inte träningslägret i BRNO i det paketet
Triggerhappy skrev:2544033HOJ: Nada inte strada ?!?!?!?!?...
så svarten är såld och nu blir det rejs hoj
Spekulation:
125Junior, inte troligt
250SP, Inte så troligt
250R, Ingen människa har råd !
BoTT på en Ducce, MUHAhahahaAHAHAhahaahahaHA.
Rookie600, mnjaeee
Rookie1000: MYCKET TROLIGT På en ducce: INTE troligt
*Superlight* skrev:2544050Nope, det är på Hungaroring....
Hade inte du saker o göra i garaget....
Triggerhappy skrev:2544060Vad jag gör i garaget är min ensak
amullo skrev:2544141Det är rätt kul med klubbens bankörningar, även om just det inte var anledningen till mitt ducceval.. Jag blev helt enkelt mobbad av brorsan att köpa ducce som första hoj. Jag provade IOFS en GSX-R600, men tyckte att den var svårkörd i förhållande till duccen (konstig koppling, förmodligen felinställd vajer eller nått). Jag skulle köpa en 750SS, men säljaren var duktig.. Jag klev ut efter 30 min. med kontrakt på en 748 istället. Jäääääligt mysko, men man får väl skatta sig lycklig att han kunde sälja, men inte klarade mina prutningskunskaper så bra.
Men idag så är man ju märkesfanatiker och komplett idiot vad gäller hojvalet. Jag har testat andra och de funkar bra och går bra, men jag känner mig liksom mer "hemma" på duccarna.. Nästa oavsett model.
Att hojen saknar effekt skiter jag i.. min 748 är inte starkast, så för mig är det bara att byta till en 996 eller större för att få mer pulver än vad jag klarar iallafall.. Andrahandsvärdet likaså.. jag köpte min 1997:a år 2002 och får idag ett prisras som ligger på runt 26K (om jag byter in den mot en annan ducce vill säga). prisras på 26k på en gammal ducce tycker jag är ok.. servicekostnaderna är låga eftersom jag gör en heldel själv. Försäkringen är löjligt billig på 3,5k hel/hel. Hojen har gått äver 4500 mil utan problem.. jo.. det har pajat 3 grejer för mig.. Laddningen, som tog 5 min. att fixa, bakre hubben som kostade 3500:- och sisst en oljekylare som läckte efter en lowsider (mer mitt eget fel egentligen).
Bankörningarna kostar 300-400 kr per dag och man ligger i grupper där man inte trängs och skuffas och där avkörningar är ganska ovanliga.. oftast klarar man sig utan avkörningar under en bandag.. ibland händer det, men oftast inte i snabbaste grupperna.
Att man sen har en hoj som fortfarande är snyggast (enligt mig då´rå) hjälper upp det hela..
amullo skrev:2544141Jag blev helt enkelt mobbad av brorsan att köpa ducce som första hoj.
LiNiC skrev:2544115
*Superlight* skrev:2544050Nope, det är på Hungaroring....
Triggerhappy skrev:2544033HOJ: Nada inte strada ?!?!?!?!?...
så svarten är såld och nu blir det rejs hoj
Spekulation:
125Junior, inte troligt
250SP, Inte så troligt
250R, Ingen människa har råd !
BoTT på en Ducce, MUHAhahahaAHAHAhahaahahaHA.
Rookie600, mnjaeee
Rookie1000: MYCKET TROLIGT På en ducce: INTE troligt
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS