Eftersnack: Ghost Rider 2 dagen, del 2

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Ska vi försöka samla alla utspridda eftersnack trådar i en enda tråd så att det blir lite enklare att hitta ?

Så vad tyckte ni om dagen ?
Vi hade tur med vädret denna gång.
Korvgubben var på plats och körde för fullt när vi kom. :tummenupp

Tyckte själv att det var hur roligt som helst. :tummenupp

Vi var väl fler personer denna gång än det vid förra försöket. Kändes som det i alla fall.

Det enda som var lite synd var att dom enda som stuntade var proffsen. Alla (med några undantag) hade tex. wheeliebar. Man vill ju se nybörjarna göra bort sig också. Nåväl roligt var det i alla fall.

Eloge till Patrik & hans team som fixade ihop det hela. :tummenupp


Ps. Bilderna kommer snart upp.
 

Bifogat

  • gr_1.jpg
    gr_1.jpg
    42.8 KB · Visningar: 1,423

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
kul att det blev en stor uppsamling folk idag. Önskar ju lite grann man varit där, men jag hade kul kul med Nitrous och Liwa1 idag! lärde mig iaf att parkera 12or idag o även klarade nästan halv cirkel. Råkade tönta mig när jag tog ner hojjen från parkering å drasade skiten i marken ordentligt, nu måste jag skaffa nya delar igen. oh well!

:D
 

Mr_Eddie

Jag har oxå kört...
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Cresent
Kul var det! Lite tråkigt som sagt att det inte var fler som stunta! Förra årets model var bättre! Fast ack vilken trevlig dag!!
 

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki TL1000R
Roligt men seegt! Vi som åkte 125a orkade inte stanna kvar till burnistävlingen (Som vi gärna velat se) Alla skulle ju stunta så ***** mycke! Ta inte illa upp nu ni som körde för ni va mycket duktiga men alla gjorde samma saker och typ 25 tusen gången var! Sen vad var alla dessa pauer till för??? Nu tar vi 5 min breake! :zpy
Kortochgott: Kul men lite för långsamt!
 

MatteKholm

Stolt tröjjjjbärare.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Katrineholm
Hoj
--VTR--
Wiseguy:

View


Är det jag som gör fel då eller?


Förresten, var det ingen som FILMADE nått, bilder i all ära.... :hej
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Låter som Ni hade en kul och bra dag. Kul att se Wheelie Mange orkade ta sig dit efter nyss varit i Tyskland :tummenupp


Själv så möte jag upp stora gänget på Mac D i Väsby och hann varna för alla blåbär i buskarna på gamla vägen mot Märsta. Så där fick blåbärna vara för sig själva när alla stack mototrvägen.

Varför jag inte var med upp till Tierp?

Jag har tillbringat dagen med två mästare i stunt som fått vara mina lärare idag (när som inte stuntade själva).

Vilket get resultatet att jag gått från kaninskutt vid wheelies till något mellan kaninskutt och kängruskutt, fast upp direkt och ner direkt.

Fan skit svårt att göra wheelie innan man kan själva tekniken ju :(

Mina två "lärare" Swedie och Nitrus utvecklade sig mer än mig i alla fall och jag fick äran att filma parkerade 12.or med mera.


Härligt Patrick att du fick till en stor GR dag i år.

Vem vann stunttävlingen, burntävlingen och racet?????

:squid
 
Last edited:

avatar

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Spritt ny
Liwa1 skrev:
Själv så möte jag upp stora gänget på Mac D i Väsby och hann varna för alla blåbär i buskarna på gamla vägen mot Märsta. Så där fick blåbärna vara för sig själva när alla stack mototrvägen.

Jasså???
Jag och en kamrat åkte gamla vägen till både Märsta och Uppsala i ljusets hastighet och såg inte en enda snut :hej
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Jag har filmat närmare 40 minuter.

Eftersom jag ställde upp och offrade mitt bakdäck så undrar jag om nån har resurser att byta ett bakdäck i morgon (söndag) förmiddag? Helst på södersidan i Stockholm men alla svar beaktas. Jag kommer med löst hjul isf. SNÄLLA HJÄLP!!! PM'a eller SMS'a till 070-7278147 Kalle
 

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
En riktigt trevlig dag blev det :tummenupp

Mina 179 bilder dyker förmodligen upp väldigt sent ikväll...
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
John Holmes skrev:
Jasså???
Jag och en kamrat åkte gamla vägen till både Märsta och Uppsala i ljusets hastighet och såg inte en enda snut :hej

Vet inte när ni åkte men efter som jag "lekte" kanin och spejare så såg jag dom på flera ställen. Just som stora gruppen skulle lämna Mac D, ca 09.20. Så det blev järnet ner och varna för dom. Sen smet jag bakvägen hem där polisen inte stod :)

Åkte sedan förbi en halvtimme senare, då hade polisen gett upp och insett att stora gänget drog på motorvägen.
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Re: Liwa

Albertsson skrev:
Vi saknade en paraplyflicka! /Albertsson & Magnus

Det var inte bra. Säg till nästa gång Ni är utan så kommer jag och är det åt Er :hej
 

Majk

Guest
Kan man ju göra om varje helg...he he
Grymt skoj å albertsson jag kan stå i topp å parasol brdvid dig nästa gång men räkna inte med att jag orkar hålla in ÖLMAGEN å se sexig ut hela dagen men jag gör så gott jag kan...

Varför inte poliser åt alla istället för mc ? kul med en huspolis som man kan tuckta...
muahahahahah
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top