Eftersnack: Ghost Rider 2 dagen, del 2

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
såld... :(
Sitter och reflekterar dagen med en bärs i handen... jävligt lyckad dag måste jag säga! Men som någon sa så hade det varit kul att se andra än bara proffsen stunta, blev lite långtråkigt tom när alla skulle dra samma grej 4423ggr sen in med nästa som drog samma tricks som förra minst lika många ggr osv osv.... Lite mer friåkning hade inte skadat!!
Neee... nu bär det av på förpartaj! Tack för en sköjjig dag!! Och tack till västeråsarna som lät oss köpingsmuppar haka på, dit hade vi fan aldrig hittat själva... :tummenupp
 

Albertsson

Ride, Eat, Sleep, Repeat
Gick med
6 Mar 2003
Ort
västmanland
Hoj
KTM 660 DRZ 400
Majk skrev:
Kan man ju göra om varje helg...he he
Grymt skoj å albertsson jag kan stå i topp å parasol brdvid dig nästa gång men räkna inte med att jag orkar hålla in ÖLMAGEN å se sexig ut hela dagen men jag gör så gott jag kan...

Varför inte poliser åt alla istället för mc ? kul med en huspolis som man kan tuckta...
muahahahahah



Detta borde din mamma ha berättat för dig för länge sen: Ditt utseende pasar mera på halloween än i depån :D

Mvh Albertsson
 
Last edited:

avatar

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Spritt ny
Liwa1 skrev:
Vet inte när ni åkte men efter som jag "lekte" kanin och spejare så såg jag dom på flera ställen. Just som stora gruppen skulle lämna Mac D, ca 09.20. Så det blev järnet ner och varna för dom. Sen smet jag bakvägen hem där polisen inte stod :)

Åkte sedan förbi en halvtimme senare, då hade polisen gett upp och insett att stora gänget drog på motorvägen.

Åkte väl förbi McD Väsby riktning Märsta vid 09.05 om jag inte minns helt fel.

Jaja, vi hade väl tur som vanligt då... :D
 

Bill G

"A tribute to Goatse"
Gick med
10 Mar 2003
Ort
solna
Hoj
KTM
Segt,,,

Nä,jag vette fan om jag är riktigt nöjd med tillställningen. Tycker det var segt som fan,oorganiserat och korven var kall och öltält saknades. Var var musiken? Åka i karavan suger hästballe.
Fanns dock en och annan fräsch brud att titta på. Mer sånt!

Mannen som satt mitt i vägen och filmade precis efter man svängt av riksvägen verkar inte vara rädd om livet. Du kunde väl satt dig i diket iaf???

Aja,bättre än förra helgen!
 

Albertsson

Ride, Eat, Sleep, Repeat
Gick med
6 Mar 2003
Ort
västmanland
Hoj
KTM 660 DRZ 400
Vi såg en blå Subaru av sportmodell som vart stoppad på vägen hem han dock inte uppfatta vem som körde :D
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
John Holmes skrev:
Åkte väl förbi McD Väsby riktning Märsta vid 09.05 om jag inte minns helt fel.

Jaja, vi hade väl tur som vanligt då... :D

Då var det er jag såg när vi stod på Mac D. Strax efter kom 4 polisbilar och börja sätta upp sina kontroller. Så ni hade tur med andra ord.
 

Majk

Guest
Albertsson du får göra mej sällskap i depån då he he
kanske jag kan sitta på dina axlar när du kär trampenhjuling ??
Att skönhet kommer innefrån är nåt fula människor kommit på
Tänkj om alla va lika snygga som mig å svullo
albertsson fick du stryk i första racet ?? *asg*
 

VaLLe

天皇
Gick med
3 Aug 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Harley-Davidson FXDWG
Den blivande Västerås klubben tackar för en kanon dag.

Tack NO 1 för den fina kontakten :)
 

avatar

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Spritt ny
Liwa1 skrev:
Då var det er jag såg när vi stod på Mac D. Strax efter kom 4 polisbilar och börja sätta upp sina kontroller. Så ni hade tur med andra ord.

Ja du ser, nu kan man bränna 1700 spänn på nåt annat med gott samvete alltså,,, :D
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
Re: Segt,,,

Bill G skrev:
Nä,jag vette fan om jag är riktigt nöjd med tillställningen.

...fast en gratis tillställning är alltid bättre än ingen tillställning alls. Man borde dock ha tagit hjälp av någon av de lokala dragrace-arrangörerna så hade det gått på 1/4 av tiden. Men det var kul (att ha tid) att gå omkring å BS'a med kända och okända också.

Utan PA-anläggning kan det inte bli så mycket bättre än det blev idag. Klart godkänt.

Känns bara lite sunkigt när man gjort sig besväret att reg- och typ-besikta hojen precis som den såg ut idag (t.o.m. godkänd för "Stans Snabbaste" i Västerås) och man tycker "nämen det där är en racehoj" och man får ställa sig på sidan om och titta på när sänkta turbo-busor kör skiten av Svennarna.

Som tur var fanns en "dold" Pro Street Bike med som tutade och visade var skåpet skulle stå, dvs i Gävle. :D
 
Last edited:

Dionysos

Vad är åka fort ???
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1-2000
Ja har gjort en liten film från gr2 dagen...

Vem har utrymme för den så andra kan titta också kan man undra ?

:confused:

H/ Dionysos
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Re: Re: Segt,,,

andersbrink skrev:
Känns bara lite sunkigt när man gjort sig besväret att reg- och typ-besikta hojen precis som den såg ut idag (t.o.m. godkänd för "Stans Snabbaste" i Västerås) och man tycker "nämen det där är en racehoj" och man får ställa sig på sidan om och titta på när sänkta turbo-busor kör skiten av Svennarna.

Som tur var fanns en "dold" Pro Street Bike med som tutade och visade var skåpet skulle stå, dvs i Gävle. :D

Tycker nästan att Brink och turbohojarna skulle ha fått en egen stege. Var ju lite utklassning när man ställer upp en TurboBusa mot vanlig 600:a.
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Albertsson skrev:
Vi såg en blå Subaru av sportmodell som vart stoppad på vägen hem han dock inte uppfatta vem som körde :D
Var det inte Peter som körde den? Dessutom såg det ut att vara en civil MC med stora svarta packväskor och förare m vit BMW kruka..... NÅN HÄNDIG MED DÄCKJÄRN?????? PM :hej
 

Hygglo

Solskens knutte...
Gick med
29 Aug 2003
Ort
Hyttö rakan
Hoj
XV1600
Re: Re: Segt,,,

andersbrink skrev:
...fast en gratis tillställning är alltid bättre än ingen tillställning alls. Man borde dock ha tagit hjälp av någon av de lokala dragrace-arrangörerna så hade det gått på 1/4 av tiden. Men det var kul (att ha tid) att gå omkring å BS'a med kända och okända också.

Utan PA-anläggning kan det inte bli så mycket bättre än det blev idag. Klart godkänt.

Känns bara lite sunkigt när man gjort sig besväret att reg- och typ-besikta hojen precis som den såg ut idag (t.o.m. godkänd för "Stans Snabbaste" i Västerås) och man tycker "nämen det där är en racehoj" och man får ställa sig på sidan om och titta på när sänkta turbo-busor kör skiten av Svennarna.

Som tur var fanns en "dold" Pro Street Bike med som tutade och visade var skåpet skulle stå, dvs i Gävle. :D
:bow :bow Ni fick väll inte vara med för att dom va rädda för å "Torska"! Men det gjorde dom ju ialla fall !! :bow :bow
 

Fredda66

.::[Biatch]::.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sweden, Håbo, Bålsta
Hoj
Brumm brumm
Ah, gratis är gott.

Hade det varit inträde kunde man kanske ha klagat, men jag tycker det var en kanon dag. Säga vad fan man vill om att alla gjorde samma stunts, det var nice och krävs skill. Hellre lite sånt än en bunt Svensson som drar lite 200km/h bakhjul och utav bara upphetsningen slår över.

Aja, skit najs tycker jag. Håller med om att det hade kunnat varit bättre grupper på rakt fram fort köret. Men men...

Ingen risk att jag inte kommer nästa år iaf.

Credz till NO1 med Company.

//Fredda :tummenupp
 

Mika K

mattsvart
Gick med
3 Sep 2003
Ort
Tyresö
Hoj
Mattsvart Sak
Japp Japp

Kanon dag men de va lite för många snutar på uppvägen till flygrakan vid tierp :mad:

Vid vägen mot sala kom det en snut o man har väl inte sett så många gånger 30-tal sporthojar köra så sakta, men det klia lite i gashandtaget o wheela om snuten de skulle alla ha gjort najs :brynad

Men men kanon dag me bikes, olje lukt o däck skrik o lukt :squid
mer sånt men säsongen börjar väl ta slut :eek:

:rock :rock :rock ............ :slicka
 
Last edited:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Wiseguy skrev:
Vi var några stycken.

Näemen guuuuu.... det är ju jag som e med där ju.....

VA FAN.... Börjar jag bli tunnhårig !?!?!?!?!? :skrämd :eek:

nä... det måste va vinden som blåser mitt hår så sexigt :cool:

Höll förexten på att köra av vägen idag när jag tittade i backspegeln och såg ett grått hår i SKÄGGET !?!??!....... :skrämd :eek:
 
Last edited:
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top