SiNteX
Evil Twin
Äh... Tycker på allvar att man kan ge speciella "MC vägar" typ "fristad", Låter HELT kaijko men allvarligt nu och inget menat till dom som lagt livet till men vill folk köra som MÅNGA av oss gör på speciella MC vägar så låt oss göra det, ge oss frikort och så får vi se hur många som faktist vistas på vägarna när det ligger en person i varje dike med hojen snurrad runt ett träd! DÅ kanske man börjar tänka till, visst många får lägga livet till men det har dom gjort på sitt EGET bevåg! Det kommer inte hjälpa att hålla på o bygga dyra banor och massa upplysningar om att "fart dödar"
Komigen, många av oss kan jag tänka mig tappar lusten att åka om det är "lagligt" och ni VET med er att jag har rätt!
Visst, bana... Jippie, snurr snurr snurr, Sen då? Samling på Cafét vid sista hårnålen... Glöm det, Bulten och Bogan är där för att stanna och det finns inte ett SKIT som dom boende runt området kan göra, Låter riktigt illa men det är saningen! Försöka går ju men finns alltid nån som sticker ut och sen hakar trenden på!
Bra PR, tack för ditt inlägg
EDIT; IRONI!