Langis
Asfaltsget
Förhoppningsvis har iaf några av dessa rekordsuktande juniorpiloter nu sett hur det funkar i en demokrati: att kollektiva bestraffningar är inte alls ovanliga.
Tyvärr tror jag inte det, tyvärr!
Jag tror att man måste anstränga sig att köra lite ridderligt. Dvs gasa där det inte märks och backa av på farten vid tex bebyggelse, möten eller omkörningar.
Tycker jag är nått man alltid måste efterfölja, även en omkörning görs säkrast i en förhöjd hastighet
/J[/QUOTE]
I övrigt har jag inte fått svar på min fråga varför man vill ha 200 häst i 10000 varv när man inte kan använda dem mer än på bana. En sportknarr är ju underlägsen tex min lilla knarr som har 100 häst vid 3000 varv och har således ett enormt vrid i alla växlar, men jag kanske börjar bli gammal, inte vet jag.
På bana är jag med på iden!!!
Tyvärr tror jag inte det, tyvärr!
Jag tror att man måste anstränga sig att köra lite ridderligt. Dvs gasa där det inte märks och backa av på farten vid tex bebyggelse, möten eller omkörningar.
Tycker jag är nått man alltid måste efterfölja, även en omkörning görs säkrast i en förhöjd hastighet
/J[/QUOTE]
I övrigt har jag inte fått svar på min fråga varför man vill ha 200 häst i 10000 varv när man inte kan använda dem mer än på bana. En sportknarr är ju underlägsen tex min lilla knarr som har 100 häst vid 3000 varv och har således ett enormt vrid i alla växlar, men jag kanske börjar bli gammal, inte vet jag.
På bana är jag med på iden!!!