Påminner er att sköta er! Tack! Redan ett par bannade, en del för påhopp och en del för att onödigt registrerat sig på sajten för att flejma...
Jag har 2, en på 5 och en på 10 år. Saker båda kan kläcka ur sig under olika omständigheter bereder mig (och en hel del andra) mycket glädje och vissa fadäser är dokummenterade som videoclips. När jag var 10 fanns inga videokameror så mina gamla föräldrar får hålla till godo med och skratta sig fördärvade över mina lustigheter bara ur minnet.
Snyggt att ta med en liten unge som gråter och en gravid kvinna, bara för att göra det liiiiiite värre. FAN va arg jag blir, visst har vissa rätt, men man borde ta med bägge sidorna. Nu vart det bara oj oj oj va fort det går.
P.S nu kommer SH att krasha pga alla som ska säga sitt mouahahahahhaha
Moget uttalande du hade nog tänkt annorlunda om det var din gravida kvinna och barn som skadats, tror du är singel utan barn, hoppas det...
De som bor där har rätt, och alla som kör 150+ förbi utfarter, tät bebyggelse, stall mm HAR fel. Jag har själv sett dessa bombar filmer, och kan se dess "underhållningsvärde" MEN fördömmer den framfarten, och tyvärr är det så många "wannabee" där ute som gör allt eller försöker göra allt för att minsann vara lika tuff.
Nej det är dags att sluta stoppa in den lilla neandertalareliknade hjärnan när man åker i tätbebyggelse ex boggesund, den hjärnan var tyvärr smartare än många av oss som hoppar upp på hojen, den hade en inbyggd självbevarelsedrift.. softa förbi där och allt blir frid och fröjd, tuta när fara är på vägen, vinka till varandra alla blir glada och det kommer till slut bli en win-win situation, polisen kommer se detta possitivit, försäkringsbolagen lika så om det går ett år utan dödsolycka eller allvarligt skadade på just den sträckan. Vi får pyssla med vårt och de som bor där får pyssla med sitt
Nu kommer påhoppen...
Ok då, nu har jag sovit av mig lite och är beredd att hålla medJag gillar också min vtwin och försäkringspremien, så missförstå mig inte där.
Du och jag inte någon av dom som har lagt 150' i inköp för våra hojar och ytterligare en 35-45' på utrustning, lägg sedan till en mild helårsförsäkring på iaf en 30'.
Det finns bara inte att man lägger dom pengarna för att ligga och fisköra, så är det bara...
Gör man det borde man väl mest gå hem och skämmas, eller försöka något betydligt billigare sätt att stärka sin självkänsla / förlänga sin penis på...
Det finns ett problem. Folk dör och andra riskerar att faktiskt dödas. UG gör ett program utefter fakta och intervjuer men den sida som blir kritiserad svarar med - Inga kommentarer eller - Dom får väl hålla barnen inne!
Deras statistik stämmer.
Fakta stämmer. (Dom även sa att inte detta gäller alla sporthojar, redovisade hojtyper (grovt) och åldersgrupper))
Grannarna visade både empati med MC åkarna och var inte alls så fördömmande som befarat och lade stor skuld på VV, inte bara MC, för uteblivna åtgärder dom blivit lovade.
Det framhölls även av ett par som intervjuades att det är en mindre del som kör på detta vis.
Dom kunde gjort detta mycket "svartare" för MC folk och ändå hållit sig till fakta, ta det istället lite lugnare på vägarna och visa att det faktiskt finns empati även hos SH folk, även om vissas inlägg får en att undra.
Dom kunde även lagt till saker och utvecklat annat men poängen gick fram utan att halshugga alla på MC.
Att sedan många poster här enbart är till för att reta upp andra kan man ju se direkt och dessa behöver man ju inte besvara alls. Vissa tycker det är skitkul att posta det mest idiotiska komentarerna och sedan luta sig tillbaka med popcornen....
Men detta program gick ut på att vinkla hojåkare som värsta sortens idioter. Personligen tycker jag att programet sög ganska bra...Inget vettigt vart sagt lr visat.
Otroligt at du fått till det två gånger!!
Eller e de bara snack det med?
Poletten ska inte upp här
Före programet var de ju fastigehtsvärden, din uppväxt i ryssland etc...
Nu e de kromslädar och ambulanshelikoptrar.......
Vad kommer härnäst Mr Mytoman???
Skulle lacka om detta pågick utanför mitt hus med.
Fram med med empati!!!!!!!
Det har enligt mig inte samma tjusning som gatkörnig och kan vara ett komplement och teknisk träning inför gata, men aldrig ersätta det.
Ja...vad ska man säga...som någon skrev så slutar man ALDRIG att förvånas
Que` Lokal ?? Hur menar du nu ? Vadå för jävla lokal ?
Min erfarenhet säger en hel del och de får man från bankörningar med elle utan instruktörer. hur vida man vill testa sina skills på bogan eller bullten fick man en solklar förklaring men allt från riktiga hye jackers till små knäskrapande blöjrumpor som varken visste eller ens fått höra vad linje eller apex är över huvud taget !
Men till ämnet ! vad heter reportern i inslaget ??
G-ring i sommar vem jagar.......?
Uppväxten utanför den skyddade verkstad jag bor i nu gör att det måste till vädligt mycket för att jag ska tycka att något utgör ett problem, vare sig det är att några kör fort som fan på en skitväg i en håla utanför en ..annan håla, problem med miljön, alkoholskador eller vad fan det nu är. Alla har vi olika toleranströskel för olika saker och det beror helt enkelt på vår bagrund. Har man levt i en skyddad miljö hela sitt liv - tycker man att skitsaker Bogesund är ett problem, så enkelt är det. Hur jag är uppväxt påverkar givetvis min syn på hurvida Bogan är ett problem och är värt att exponera i media (annat än för de boende).
Konstigt att dom bara tar upp problemet i stockholm. Det finns ju såna här problem i varje stad nästan. Men detta program gick ut på att vinkla hojåkare som värsta sortens idioter. Personligen tycker jag att programet sög ganska bra...Inget vettigt vart sagt lr visat.
Så du menar att om en liten kille som har vuxit upp i ett land med inbördeskrig rasande runt husknuten och således gått beväpnad och skjutit på allt och alla, har då sinn fulla rätt att fortsätta med det när han flyttat till sverige
Ids man inte åka den lilla sträckan så kvittar det nog om det byggs en bana i sthlm, man hittar nog nån petitess att gnälla på så man kan fortsätta som innan. Brist på bana är nog en av de mer skrattretande ursäkterna till varför det gasas utanför ridskolor. Finns det som du säger 100 000 - 300 000 motorentusiaster i sthlm som genuint saknar en bana är det väl bara att organisera sig och bygga, varför har detta inte hänt?
Svar; för att det är trams.
Påminner er att sköta er! Tack! Redan ett par bannade, en del för påhopp och en del för att onödigt registrerat sig på sajten för att flejma...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|