Eftersnack - Uppdrag Granskning

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Bättre klass än korvmojsbrudar iaf. :)

Henrik

Då har du inte varit vid rätt korvmoj :D. Sedan var det där med snubbe:brud ratio som är wayyyy mer fördelaktigt vid en moj än på en bana och det är ju en viktig faktor om det ska gå undan :D

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Då har du inte varit vid rätt korvmoj :D. Sedan var det där med snubbe:brud ratio som är wayyyy mer fördelaktigt vid en moj än på en bana och det är ju en viktig faktor om det ska gå undan :D

Ja, det är ju även en viktig faktor om man är ful som stryk och talanglös, då är det ju viktigt att det finns brudar så det räcker till alla.

micke6

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Suzuki GSXR1100 (Stulen)
Får man inga brudar utan att köra som en dåre på vägen då e de nog ganska kört ändå! :D

Tolf

Tolf
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tl 1000r
UG var nog ganska onödigt.
Ni säger att programmet var dåligt påläst, visst de kan jag hålla med om. hade det varit bättre att bara ta citat från hojåkarnas sida från sh kanske. Ja menar här förstår vi ju hur dom som bor har det, ellerså skiter vi i det för att få köra hur vi vill.

Det enda man tänkte var ju, måtte dom inte läsa upp för många av dom skrämmande inläggen från denna sida :Bugar
Det kanske vore det bästa för det är ju bara här man vågar stå för det man tycker, iaf ni som försvarar bombar rundorna.

Jag menar lustigt att ingen vågade stå upp o försvara saken. Någon kaxig själ borde ju ha vågat:tungan

Last edited:

micke6

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Suzuki GSXR1100 (Stulen)
UG var nog ganska onödigt.
Ni säger att programmet var dåligt påläst, visst de kan jag hålla med om. hade det varit bättre att bara ta citat från hojåkarnas sida från sh kanske. Ja menar här förstår vi ju hur dom som bor har det, ellerså skiter vi i det för att få köra hur vi vill.

Det enda man tänkte var ju, måtte dom inte läsa upp för många av dom skrämmande inläggen från denna sida :Bugar
Det kanske vore det bästa för det är ju bara här man vågar stå för det man tycker, iaf ni som försvarar bombar rundorna.

Jag menar lustigt att ingen vågade stå upp o försvara saken. Någon kaxig själ borde ju ha vågat:tungan

Sant!!

Martin_08

Vad fan är Zatzy?
Gick med
30 Apr 2005
Hoj
Yamaha R6
Jag följde förra tråden, men jag har inte pallat med läsa igenom alla 19 sidor i denna.
I mina ögon var reportaget bra. Visst, man pekade lite väl mycket på sporthojarna, utan att tänka på andra motorcyklar och den stora andel bilar som också kör för fort. I det stora hela var det dock ett bra inslag.

Jag tycker att det är viktigt att de boendes åsikter fick komma fram. Förhoppningsvis tänker vissa till lite extra...

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Jag skulle gärna sett att de tagit upp behovet av en motorbana i Sthlm-området.
Vem fan orkar åka till Mantorp för att gas av sig lite.

Kan man ge graffarna klotterväggar kan väl ge 100 000 - 300 000 motorentusiaster en motorbana.
Ids man inte åka den lilla sträckan så kvittar det nog om det byggs en bana i sthlm, man hittar nog nån petitess att gnälla på så man kan fortsätta som innan. Brist på bana är nog en av de mer skrattretande ursäkterna till varför det gasas utanför ridskolor. Finns det som du säger 100 000 - 300 000 motorentusiaster i sthlm som genuint saknar en bana är det väl bara att organisera sig och bygga, varför har detta inte hänt? Svar; för att det är trams.

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08
Precis. Det är ungefär lite som att göra inbrott på ett och samma ställe dagligen under en tid och sen bli förvånad över att polisen står och väntar på en.
:näsblod

Sa det i upptakten till detta program, men det va en dålig parallell tyckte man. Men jag håller med dig!

skåneNilsson

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
08 GTR1400 01ZRX1200s
Sa det i upptakten till detta program, men det va en dålig parallell tyckte man. Men jag håller med dig!

funderade på en grej , man pratar om denna sträckan och sen visar en film på en galning som kör till uppsala på 15 min , visst körs det fort , men inte ett ljud om hur bilister behandlar oss eller hur vi kan synas mer , sen var det ju vinklat så att vi som kör sporthojar e bovarna i dramat , ingen sa heller något om de som kör med glidare där man kan höra dem på mils anstånd , och alla som kör hoj vet att dessa går även de i merän 100knyck , sen e det ju inte bara i stockholm det körs så här heller

vOLt

aeronautica militare
Gick med
2 Sep 2007
Hoj
Alfa romeo 166 24v/164 QV/Maserati 3200gt
Konstigt att dom bara tar upp problemet i stockholm. Det finns ju såna här problem i varje stad nästan. Men detta program gick ut på att vinkla hojåkare som värsta sortens idioter. Personligen tycker jag att programet sög ganska bra...Inget vettigt vart sagt lr visat.

badpitt

Full fart spar tid!
Gick med
22 Dec 2007
Hoj
2010 KTM 990 Adventure R
Jag tyckte det var ganska neutralt och bra. Det framgick bla att det endast är ett fåtal som kör så fort. De tom delade upp åkarna i "framåtlutande och bakåtlutande" de sa dessutom att de är nästan enbart yngre män i plastraketer som kör så fort, resten av Mc-kollektivet ställdes faktiskt utanför.

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Husa 650, kawwa 250
uttalandenn.jpg
Ersätt dom andra 3 med uttalanden i Nash text så stämmer den bättre.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning