Menar du Diesel Doris ?
Bättre klass än korvmojsbrudar iaf.
Henrik
Menar du Diesel Doris ?
Bättre klass än korvmojsbrudar iaf.
Henrik
Då har du inte varit vid rätt korvmoj . Sedan var det där med snubbe:brud ratio som är wayyyy mer fördelaktigt vid en moj än på en bana och det är ju en viktig faktor om det ska gå undan
Då är vi två i alla fall. Lite ironi ligger det i men ändå tänkvärt!
UG var nog ganska onödigt.
Ni säger att programmet var dåligt påläst, visst de kan jag hålla med om. hade det varit bättre att bara ta citat från hojåkarnas sida från sh kanske. Ja menar här förstår vi ju hur dom som bor har det, ellerså skiter vi i det för att få köra hur vi vill.
Det enda man tänkte var ju, måtte dom inte läsa upp för många av dom skrämmande inläggen från denna sida
Det kanske vore det bästa för det är ju bara här man vågar stå för det man tycker, iaf ni som försvarar bombar rundorna.
Jag menar lustigt att ingen vågade stå upp o försvara saken. Någon kaxig själ borde ju ha vågat
Stäng Bogan För ALLTID
Ids man inte åka den lilla sträckan så kvittar det nog om det byggs en bana i sthlm, man hittar nog nån petitess att gnälla på så man kan fortsätta som innan. Brist på bana är nog en av de mer skrattretande ursäkterna till varför det gasas utanför ridskolor. Finns det som du säger 100 000 - 300 000 motorentusiaster i sthlm som genuint saknar en bana är det väl bara att organisera sig och bygga, varför har detta inte hänt? Svar; för att det är trams.Jag skulle gärna sett att de tagit upp behovet av en motorbana i Sthlm-området.
Vem fan orkar åka till Mantorp för att gas av sig lite.
Kan man ge graffarna klotterväggar kan väl ge 100 000 - 300 000 motorentusiaster en motorbana.
Precis. Det är ungefär lite som att göra inbrott på ett och samma ställe dagligen under en tid och sen bli förvånad över att polisen står och väntar på en.
Sa det i upptakten till detta program, men det va en dålig parallell tyckte man. Men jag håller med dig!
Blev du tappad med huvet före som liten eller skippade du skolan?Massa text..
Jag säger det igen, Fristad åt Bulten!
Ersätt dom andra 3 med uttalanden i Nash text så stämmer den bättre.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|