Eines rapport der sviestad

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
oscar skrev:
Det behöver inte lösas, bara jag blev friad från en konstig dom så är jag nöjd! Mysig bild, men var f-n tittar jag eg!? :3freak

Ja, det undrade jag oxå...du kanske är som jag: Åker och kollar om inte staketen där borta står lite vääääl nära bankanten :)

Jag har tagit kontakt med LMS om din deg så det ska nog lösa sig.

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Da Weasel skrev:
När lägger du upp bilderna på din hemsida?

Snart uppe, men tyvärr tror jag inte du är med på så många...bara en verkar det som när jag kollade igenom lite hastigt :(

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Swedie skrev:
:( min hoj behöver mer pållar. Ogillar skarpt att bli frånåkt pga antalet hästar i maskineriet. Får väl göra som Mike the bike o köpa mig en ZX-10r så jag blir snabbare :p he hee

Fast en 04 R1 skulle ju inte skada. :)
Vad ska du skylla på om du skaffar fler pållar då? :rolleyes:

// Killen med 750cc i 1000cc-klassen!

Da Weasel

#72 Rookie1000
Gick med
5 May 2003
Hoj
Hojlös =(
ZoulFly skrev:
Snart uppe, men tyvärr tror jag inte du är med på så många...bara en verkar det som när jag kollade igenom lite hastigt :(

Yepp, bara en enda :( Så snabb att jag inte fastnar på bild :D

Annars var det grymt bra bilder som vanligt :tummenupp

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Nr:18 skrev:
Vad ska du skylla på om du skaffar fler pållar då? :rolleyes:

// Killen med 750cc i 1000cc-klassen!

Jag trodde du var killen med hojen i garaget? :rolleyes:
Hörde att du var i linköping, men utan hoj :va

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
oFFkeFF skrev:
Jag trodde du var killen med hojen i garaget? :rolleyes:
Hörde att du var i linköping, men utan hoj :va
Folk snackar som dom har förstånd till :rolleyes:
Jag befann mej vid tiden för rejset i Saint-Die-des-Vosges, sängliggande med en magsjuka som skulle dödat en klenare man. Hojen står helt korrekt i garaget, nerplockad för service. Ska dock vara klar i helgen med nystart av säsongen på måndag eller tisdag.

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Jag befann mej vid tiden för rejset i Saint-Die-des-Vosges, sängliggande med en magsjuka som skulle dödat en klenare man. Hojen står helt korrekt i garaget, nerplockad för service. Ska dock vara klar i helgen med nystart av säsongen på måndag eller tisdag.

Varför kom du förbi å hälsade då? :kocko

inser jag tog miste på dig å någon jag inte vet vem det var, men hälsade, det gjorde han..

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Bj.O.rn skrev:
Varför kom du förbi å hälsade då? :kocko

inser jag tog miste på dig å någon jag inte vet vem det var, men hälsade, det gjorde han..
Hade dom alkokontroll innan rejset? :rolleyes: :D

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r

Varför åka till San-chosan och fixa sig magsjuka en SM-helg :fatta! :rofl :tummenupp

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Chris Ash skrev:
Där var korpturnering i volleyboll....
Kan man kanske kalla det, jag föredrar ett EM-kval som ger inkomster framför en bana som jag aldrig trivts speciellt bra på. På falkenberg är jag däremot tillbaka :tummenupp

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Kan man kanske kalla det, jag föredrar ett EM-kval som ger inkomster framför en bana som jag aldrig trivts speciellt bra på. På falkenberg är jag däremot tillbaka :tummenupp

Du gillar ju inte Falken heller!!! :7peta

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Reviderade ursäkten var lösa nitar i skivorna :7peta :fatta!

Du är den sanne Mästaren av ursäkter. Att revidera en bortförklaring är något som bara en kille med felvänd termostat i sin meritlista kan lyckas med :tungan

Last edited:

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Chrille skrev:
Du är den sanne Mästaren av ursäkter. Att revidera en bortförklaring är något som bara en kille med felvänd termostat i sin resultatlista kan lyckas med :tungan
Jag måste ju hålla kvalitén på ursäckter uppe nu när du slutar! Hur ska annars de unga lära sej att förklara sina dåliga varvtider? Se bara på Swedie; han har inte presterat nåt som ens kommer i närheten av de utlovade resultaten och ursäkterna är förlamande dåliga! Inte ens i närheten av felvända termostater! :dummer

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Jag måste ju hålla kvalitén på ursäckter uppe nu när du slutar! Hur ska annars de unga lära sej att förklara sina dåliga varvtider? Se bara på Swedie; han har inte presterat nåt som ens kommer i närheten av de utlovade resultaten och ursäkterna är förlamande dåliga! Inte ens i närheten av felvända termostater! :dummer

Helt rätt! Skyller på effekt med en så ny hoj?!? Låter lite som Xeno i början innan han började inse att man var tvungen att komma med mer än så....

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Chrille skrev:
Helt rätt! Skyller på effekt med en så ny hoj?!? Låter lite som Xeno i början innan han började inse att man var tvungen att komma med mer än så....
Noterar med illa dold skadeglädje att Xeno körde 56,3 förra året på en slö retta. Detta året med en nyare, mer effektstark hoj med bättre fjädring kapade han hela 3 tiondelar av en sekund! Dom decimalerna har kostat pengar :hihi

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC