Du blandar fortfarande ihop äpplen med kundvagnar.
Handtag (till Model S) som går sönder är det ingen (varken de som grupprunkar till, eller bränner voodoodockor av, Elon Musk figurer) som hävdar att det är bra, ok eller p.g.a handhavande-fel. Det jag personligen hävdar är att om det enda man kan klaga på, med en taxi som gått 48.000 mil, är ett trasigt handtag.. Då är det kanske inte riktigt dags att ställa fram tjära och fjädrar för hela bilen/företaget. Speciellt som det är åtgärdat på senare modeller och numera finns enkla eftermarknadslösningar för de som drabbas av detta när garantin gått ut.
Det som anses som löjeväckande från min, och flertalet andra tesla-talibaners sida, är att man anser handtagen på Model 3/Y vara så jävla komplicerade att man inte förstår hur man ska använda dem. Även efter instruktioner. Men det är ju min åsikt..
Nu var det väl inte så att det bara var ett trasigt handtag som det var frågan om. Om du läst artikeln som länkades tidigare i tråden så var det väl snarare så att han tappat räkningen på hur många handtag han fått byta ut. En tillverkare med lite självaktning skulle byta ut alla handtag mot sådana som inte återkommande havererade när det uppdagades att problemet är så stort som det faktiskt var. Och det har inte Tesla skött.
Sen att det uppstår fel på en bil efter 48 000 mil är väl inget konstigt. Det tror jag inte att någon vänder sig mot. Men personligen så kan jag tycka att om bilen har 4 handtag och du fått byta mer än 4 handtag så är det ganska uselt.