totoro
Är fulladdad ibland
Fast vissa bilar är inte ens klossar vid domkraften tillräckligt. Utan hela skenor för att kunna lyfta upp bilen utan att skada batteriet
Därom vet jag intet. Givetvis hoppas jag din gissning är fel.Känns mer som ett tyst offer för coronan.
.Därom vet jag intet. Givetvis hoppas jag din gissning är fel.
Jag mopsade mig lite och fick en uppfostrande linjalsmäll på fingrarna när han försvann. Säger inte mer än så och är ok med maktstrukturen här.
Verkar vara en kul bil.
Tittar man på vad han säger så är det inte så. Det krävs mer än hästkrafter för att det ska bli kul.Med 640 hästar så hade nog fan även en Mercedes varit rolig.
Jag hade ju hoppats att den skulle bli en superhit men den ser på något sätt lite tunn ut på bilderna jag har sett. Spinkig. Billig inredning. Stämde mina fördomar på den punkten?Jag var och tittade på Volvo EX30 idag. Den var lika imponerande som säljarna i Kungsängen.
View attachment 495982
Jag tittade inte så noga. Som alla kinesiska elbilar är stolarna anpassade för smurfar eller Snövits kompisar. Jag hade dessutom gått ett par varv i hallen utan att någon säljare visat sig. När en beg-säljare reagerat och jag frågade efter elbilar sa han att det var andra som höll på med sånt och tog mig till ett kontor där en individ var mer intresserad av sitt kaffe än att prata med mig. Några minuters trött knappande där han meddelade att de hade 43 Polestar på bakgården och att det billigaste nya var EX30, men pris finns på webben. Han orkade inte gå med 15 meter bort till EX30:n så jag antar att han inte har provisionsbaserad lön.Jag hade ju hoppats att den skulle bli en superhit men den ser på något sätt lite tunn ut på bilderna jag har sett. Spinkig. Billig inredning. Stämde mina fördomar på den punkten?
Just detta beteende hade jag jätteroligt med när jag fick provköra en 205 GTI i en konbana. Gasa in mot närmaste kon för att strax före släppa gasen och sedan överstyra på ett nästan kontrollerat sätt runt sagda kon.Jag provade en Polestar 2 idag. Den skulle säkert funka till vardags, men hur man frivilligt kan göra en fyrhjulsdriven elbil lika ovillig att svänga som en Audi förstår jag inte. Milt gaspådrag fick framänden att öka kurvradien och inte tighta till den som sig bör. När man sen släppte av kom bakänden farande. Jag antar att det är att den ser ut som en Saab som spökar till väghållningen.
För att få en del utrustning man vill ha i Polestar 2 så straffas man med ett panoramatak och det är inte något positivt för bullernivån.Just detta beteende hade jag jätteroligt med när jag fick provköra en 205 GTI i en konbana. Gasa in mot närmaste kon för att strax före släppa gasen och sedan överstyra på ett nästan kontrollerat sätt runt sagda kon.
Kanske inte helt översättningsbart till en P2 på 2,5 ton dock.
P2 tycker jag är snygg och gillade verkligen inredningen. Tyckte dock att den hade mer vägbuller än min nuvarande V90 så jag hoppade över just nu.
Jag tittade inte så noga. Som alla kinesiska elbilar är stolarna anpassade för smurfar eller Snövits kompisar. Jag hade dessutom gått ett par varv i hallen utan att någon säljare visat sig. När en beg-säljare reagerat och jag frågade efter elbilar sa han att det var andra som höll på med sånt och tog mig till ett kontor där en individ var mer intresserad av sitt kaffe än att prata med mig. Några minuters trött knappande där han meddelade att de hade 43 Polestar på bakgården och att det billigaste nya var EX30, men pris finns på webben. Han orkade inte gå med 15 meter bort till EX30:n så jag antar att han inte har provisionsbaserad lön.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|