Och tar bilder i kupén. Om de har röstkommando så skulle jag misstänka att det också skickas till moderskeppet.Du menar den som loggar vart du är, vad du gör och sen säljer den informationen till andra företag....som Tesla
Och tar bilder i kupén. Om de har röstkommando så skulle jag misstänka att det också skickas till moderskeppet.Du menar den som loggar vart du är, vad du gör och sen säljer den informationen till andra företag....som Tesla
Och tar bilder i kupén. Om de har röstkommando så skulle jag misstänka att det också skickas till moderskeppet.
Vadå, tog batteriet slut redan då?Tyvärr Hanns bara en kvart i sadeln med så mer ingående intryck kan jag inte dela med mig av.
Jaru, sånt bombartempo som jag har så räckte det inte till mer... ?Vadå, tog batteriet slut redan då?
?
(just kidding)
Mmh, jag litar inte ett enda litet dugg på varesig företagen eller myndigheter och vad gäller USA så här de ju en hel industri för att spionera på resten av världen. FBI är ju bara för den egna befolkningen. Har bilen funktionen för att avlyssna kan du lita på att den gör det, även om systemen ovanpå filtrerar på nyckelord och fraser.Det är bara på ett fåtal utvalda bilar den lyssnar hela tiden...
Ett fåtal av FBI utvalda bilar...
Under STASI tiden var bilen ett av få ställen folk tordes prata öppenhjärtligt, nu är det snart tvärtom
Hittade du någon inställning för att mildra hjälpsystemens ingrepp? När jag provade den kändes det som att få en smäll på fingrarna när framhjulet tenderade till att lätta lite över ett krön.Jaru, sånt bombartempo som jag har så räckte det inte till mer... ?
Skämt åsido. Kom på en sak till. Det var inlagt en sjuhelvetes motorbroms på hojen som enligt uppgift var valbar. Hade gärna tagit ut den på Gelleråsen (där den fanns tillgänglig) ett pass men det fick jag inte.
Hittade du någon inställning för att mildra hjälpsystemens ingrepp? När jag provade den kändes det som att få en smäll på fingrarna när framhjulet tenderade till att lätta lite över ett krön.
Undrar om det inte var den som blinkade hysteriskt med varningsblinkers när man bromsade också.
Jag har bara sett det på en mc och det var en jag provade på Gillinge på mässan där. Energica var den konstigaste jag provade så jag tror det var den.Att varningsblinkers går igång vid kraftig inbromsning har ju varit standard på bilar i många år.
Jag trodde det var likadant på mc.
Tyvärr har jag ingen nyare hoj med blinkers så jag kan inte prova.
Tog mig inte tid att gå vilse i inställningarna. Hade för bråttom ut från depån på min egen hoj...Hittade du någon inställning för att mildra hjälpsystemens ingrepp? När jag provade den kändes det som att få en smäll på fingrarna när framhjulet tenderade till att lätta lite över ett krön.
Undrar om det inte var den som blinkade hysteriskt med varningsblinkers när man bromsade också.
T.ex Aprilias 660 har det, sett det flertalet ggr på bana...minns en gång när jag påtalade det för en förare, då letade personen fram i menyn var man kunde stänga av det så inte alla skulle se när personen använde ABSAtt varningsblinkers går igång vid kraftig inbromsning har ju varit standard på bilar i många år.
Jag trodde det var likadant på mc.
Tyvärr har jag ingen nyare hoj med blinkers så jag kan inte prova.
T.ex Aprilias 660 har det, sett det flertalet ggr på bana...minns en gång när jag påtalade det för en förare, då letade personen fram i menyn var man kunde stänga av det så inte alla skulle se när personen använde ABS
Jag tror tanken bakom det är att varna bakomvarande för jävligt hård bromsning.Vilken jävla idioti, man kan väl bromsa hårt utan att det för den sakens skull är en olycka?
I synnerhet på motorcyklar
Jag tror tanken bakom det är att varna bakomvarande för jävligt hård bromsning.
Bromsljus betyder bara att någon har foten lite lätt på bromsen allt som oftast. När någon pallnitar så att ABSen börjar slamra är det en väsenskild hastighetsminskning som kan vara bra för bakomvarande tröttmössor att bli medvetna om.Ehhh, du tänker som ett.... bromsljus?
Bromsljus betyder bara att någon har foten lite lätt på bromsen allt som oftast. När någon pallnitar så att ABSen börjar slamra är det en väsenskild hastighetsminskning som kan vara bra för bakomvarande tröttmössor att bli medvetna om.
Det är inte helt poänglöst enligt mig. Men likväl stör jag mig som fan på det, för det jävla blinkandet startar varje gång jag testar hur fästet är.
De flesta häromkring kör definitivt inte så. Och det är gott om tomatbilar häromkring med tack vare kökörningen som är vanlig och då behöver man ofta lite broms för att sänka hastigheten.Fast man kan ju göra alla normala hastighetsminskningar genom att växla ner och motorbromsa, så lyser bromsljuset förutsätter jag att det bromsas
De flesta häromkring kör definitivt inte så. Och det är gott om tomatbilar häromkring med tack vare kökörningen som är vanlig och då behöver man ofta lite broms för att sänka hastigheten.
Nu vill inte jag komma här och lägga näsan i blöt men då är det bättre att bromsljuset blinkar än varningsblinkersen tycker jag.Bromsljus betyder bara att någon har foten lite lätt på bromsen allt som oftast. När någon pallnitar så att ABSen börjar slamra är det en väsenskild hastighetsminskning som kan vara bra för bakomvarande tröttmössor att bli medvetna om.
Det är inte helt poänglöst enligt mig. Men likväl stör jag mig som fan på det, för det jävla blinkandet startar varje gång jag testar hur fästet är.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|