Teppas
Gudomlig sporthojare
Slog till på en Multistrada V4S...
Cyklarna gick åt fort...
Cyklarna gick åt fort...
Vet om att vännen som jobbar på autolane som säljare köpte in 3 hojar från dem på första dagen.Jaha, nån som fyndade en Panigale eller nåt annat skoj?
Ja det såg så ut.Finns det några hojar kvar till salu?
6st sa de till mig när jag träffade dom där inne ?Vet om att vännen som jobbar på autolane som säljare köpte in 3 hojar från dem på första dagen.
Finns det några hojar kvar till salu?
Skiter du pengar?Slog till på en Multistrada V4S...
Cyklarna gick åt fort...
Och så går det som det går, elektriska fel är det vanligaste problemet. På BMW's MC och BMW's bilar.De (BMW) har även överdesignat sina hojar till absurdum sista året.
Det värsta med allt detta är att duktiga välskötta företag som t.ex. Gerts cykel & motor. De blir av med sina BMW-försäljningsuppdrag så att andra rena skitföretag som JE68 ska få ha det istället. Ett företag som redan säljer KTM och Triumph. Jag har haft att göra med dem en gång. Det räckte för mig.
Lider med personalen på Elit som står utan jobb.
Men glöm aldrig!
"Make life a ride"
Fy fan vad löjligt.
Ridå.
Vilken trevlig läsning mitt i allt elände.Och så går det som det går, elektriska fel är det vanligaste problemet. På BMW's MC och BMW's bilar.
Vad det gäller bilar går jag på egen och vänners erfarenhet.
The 10 Most Reliable Motorcycle Companies
Information from more than 11,000 riders was analyzed to find out which major motorcycle manufacturer makes the most reliable motorcycles.www.motorcycle.com
Haft 2 BMW hittills som funkat 100% , bytte från KTM just pga massa elfel på den. Inget på BMWn alls men då det säljs så många så kommer såklart fel fram oftare.. Kontaktade Elit mc men då jag Funderade på att gå tillbaka till KTM och nya KTM 1290 SAS men dom betalade för dåligt för min så blev inget byte och tur var väl det för även den har tydligen mycket problem, mest med aktiva fjädringen. Blev en ny BMW från Bike Trollhättan istället...Och så går det som det går, elektriska fel är det vanligaste problemet. På BMW's MC och BMW's bilar.
Vad det gäller bilar går jag på egen och vänners erfarenhet.
The 10 Most Reliable Motorcycle Companies
Information from more than 11,000 riders was analyzed to find out which major motorcycle manufacturer makes the most reliable motorcycles.www.motorcycle.com
Det var ju 10 most reliable bikes, inte 100...Vilken trevlig läsning mitt i allt elände.
(Var finns KTM i listan tro?)
Är det klart att det blir så? Har de öppnat? ...eller är det bara "på gång"?Sedär.
Motorrad Center bredvid Kenneths blev det.
Mycket hoj på Tagenevägen nu.
Ligger en annons ute på Blocket på en GS med avsändare Motorrad Göteborg.
Motorrad Center Göteborg
Välkommen till Motorrad Center Göteborg Du hittar oss på Tagenevägen 21. (Vi ligger på samma gård som Kenneths service verkstad) ✉ martin@mcgbg.se ☎ 031-388 00 03 Måndag - Fredag: 10:00-17:00 Lördag: Stängt Söndag: Stängt Vi saluför nya BMW Begagnade mc säljer vi naturligtvis också samt inbyte av det flesta fordon. MC förmedling och försäljningsuppdrag är vår specialitet. Ring oss så hjälper vi dig! ( Vinterförvaring finns hos oss ) Vi är experter på bla finansiering , fråga oss om våra upplägg.
Mer information hittar du på http://www.bmwgbg.se
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |