hållundan
Emozione!
Nej, faktiskt inte.sandstream skrev:Skitsamma, vi krossar er i kvarten eller semin!
Full omgång idag. Blir det inte ändring mot MoDo ikväll vet jag inte vad jag gör.
Nej, faktiskt inte.sandstream skrev:Skitsamma, vi krossar er i kvarten eller semin!
BMW R90s skrev:Imorgon kommer skoteråkarna att krossas! Kom ihåg att ni läste det
här först
Kors i karamellen.Boris skrev:Jag ska komma ihåg det, och skratta, när vi pissar er i ansiktet ikväll.
goodfella skrev:Och SSK spöar kaffepojkarna idag, vad blir det då...femte raka torsken?
Perfekt kombo ju.sandstream skrev:Usch, du är en sån supporter du
SirDave skrev:det gör dom inte.
Ååååååå så kul om MoDo vinnerhållundan skrev:Nej, faktiskt inte.
Full omgång idag. Blir det inte ändring mot MoDo ikväll vet jag inte vad jag gör.
Nyss var det ju domarens fel att DIF torskade.sandstream skrev:Hoppas Säcken lät Djurgårdarna gå hem, fy fan vad illa de spelade i dag.
Brynäs var inte ens bra
goodfella skrev:Hoppet är det sista som överger människan
Kolla tiden på inlägget, skrivet efter första perioden och då stod det 0-0.Gustav O skrev:Nyss var det ju domarens fel att DIF torskade.
Just pulling yer leg.sandstream skrev:Kolla tiden på inlägget, skrivet efter första perioden och då stod det 0-0.
I tredje rasade det helt för DIF, usch vad dåliga de var.
Verkade väl dock som att det satt en bit in, men visst, gratulerar!valmers skrev:Se där, med en gammal Nyedshovare och Leif "det är gött med pizza" Carlsson i båset vinner Färjestad igen.
Det gjorde det. Skägget, Magnus Lindqvist alltså , är riktigt bra när han är på det humöret.hållundan skrev:Verkade väl dock som att det satt en bit in, men visst, gratulerar!
VF's insats kan jag inte kommentera mer än det jag hörde på radion. Det verkar väl dock som att det ser lite bättre ut, men långt ifrån bra.
Sanning. Fast, han har väl rakat av sig sitt jätteskägg?valmers skrev:Det gjorde det. Skägget, Magnus Lindqvist alltså , är riktigt bra när han är på det humöret.
Gustav O skrev:Just pulling yer leg.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |