Fan vad drygt att jag måste åka till Götelaborg för att se två bonkegäng, jag är hellere hemma och är fyrkantig.Belfrage skrev:Hv - VF på Jeffrey's Pub i majorna 2/2 kl. 19:00.
Be there or be square. Gapa, öla, se på bra hockey.
Till ingen nytta! Ni är ju ändå akterseglade å det grövsta så ni kunde väl för fan ha låtit oss vinnagoodfella skrev:4-0 Gött!!
Det blir säkert bortåt fem-sex tusen pers i Globen.Gustav O skrev:Viktig match i globen idag för DIF. Förlust och de åker troligen ner under strecket. Ska du dit och heja på laget i ditt hjärta när de behöver det som mest?
Jag skulle nog inte ens gå ditt om det så var sista avgörande SM-finalen. Jag har gjort mitt och nu får de yngre ta överGustav O skrev:Viktig match i globen idag för DIF. Förlust och de åker troligen ner under strecket. Ska du dit och heja på laget i ditt hjärta när de behöver det som mest?
DIF kunde ju ha fixat det själva omgången innan eller mto elvan SSK men icke sa nicke!sandstream skrev:Jag skulle nog inte ens gå ditt om det så var sista avgörande SM-finalen. Jag har gjort mitt och nu får de yngre ta över
Alla matcher är viktiga nu men för alla djurgårdares skull är det nog bäst om de missar slutspelet.
De riskerar att bli förnedrade i en eventuell kvartsfinal.
FBK hade de ju ingen större hjälp av i lördags
sandstream skrev:FBK hade de ju ingen större hjälp av i lördags
sandstream skrev:Till ingen nytta! Ni är ju ändå akterseglade å det grövsta så ni kunde väl för fan ha låtit oss vinna
hållundan skrev:FY FAN! Va gött, Kahnberg spikar in sin andra för dagen. VF vinner över LHC i sudden, 3-2. Gött.
De fick ju stryk av Brynäs som dessutom slog ditt kära lag så det var nog lite för svårt för DIF.Gustav O skrev:DIF kunde ju ha fixat det själva omgången innan eller mto elvan SSK men icke sa nicke!
Eran ånga räcker väl inte över kvalstrecket ensgoodfella skrev:Djurgår'n ångar på............
Precis. DIF har sig själva att skylla för sin placering. Mora är underskattade av de flesta.sandstream skrev:De fick ju stryk av Brynäs som dessutom slog ditt kära lag så det var nog lite för svårt för DIF.
sandstream skrev:De fick ju stryk av Brynäs som dessutom slog ditt kära lag så det var nog lite för svårt för DIF.
Dagens match var tydligen bättre och ett bortdömt 2-2 mål (Ölvestad i målgården) så jag hoppas de kan spotta upp sig lite på slutet.
Avbrottet för OS kanske kommer lägligt.
Eran ånga räcker väl inte över kvalstrecket ens
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati