Elitserietråden 2005/2006

Karin

crash and burn girl
Gick med
21 Apr 2005
Hoj
ZX9 -98
Aaaahh!! Slutspelsplats!! Leffe Boork!!!

Bifogat

• Brynäsmärke.jpg
    Brynäsmärke.jpg
    12 KB · Visningar: 7

Belfrage

Prylbög
Gick med
13 Jun 2005
Hoj
Honda CB..., Minimoto
Hv - VF på Jeffrey's Pub i majorna 2/2 kl. 19:00.

Be there or be square. Gapa, öla, se på bra hockey.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Belfrage skrev:
Hv - VF på Jeffrey's Pub i majorna 2/2 kl. 19:00.

Be there or be square. Gapa, öla, se på bra hockey.
Fan vad drygt att jag måste åka till Götelaborg för att se två bonkegäng, jag är hellere hemma och är fyrkantig. ;)

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Viktig match i globen idag för DIF. Förlust och de åker troligen ner under strecket. Ska du dit och heja på laget i ditt hjärta när de behöver det som mest?

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Gustav O skrev:
Viktig match i globen idag för DIF. Förlust och de åker troligen ner under strecket. Ska du dit och heja på laget i ditt hjärta när de behöver det som mest?
Det blir säkert bortåt fem-sex tusen pers i Globen. :yoparty

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Sextusen pers? Tror du det blri så många?
Vi måste även tänka på det fantastiska utbudet av saker att göra i Sthlm som konkurrerar om gunsten hos DIFs fotb..hockeyfans.

sandstream

Guest
Gustav O skrev:
Jag skulle nog inte ens gå ditt om det så var sista avgörande SM-finalen. Jag har gjort mitt och nu får de yngre ta över :D

Alla matcher är viktiga nu men för alla djurgårdares skull är det nog bäst om de missar slutspelet.
De riskerar att bli förnedrade i en eventuell kvartsfinal.

FBK hade de ju ingen större hjälp av i lördags :rolleyes:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
sandstream skrev:
Jag skulle nog inte ens gå ditt om det så var sista avgörande SM-finalen. Jag har gjort mitt och nu får de yngre ta över :D

Alla matcher är viktiga nu men för alla djurgårdares skull är det nog bäst om de missar slutspelet.
De riskerar att bli förnedrade i en eventuell kvartsfinal.

FBK hade de ju ingen större hjälp av i lördags :rolleyes:
DIF kunde ju ha fixat det själva omgången innan eller mto elvan SSK men icke sa nicke!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Idag är det fullsatt i Kolleseum (som vanligt). Fick biljetter från dagens huvudsponsor (SKF) men kunde dessvärre inte deltaga själv.

LHC kan bli en svår nöt. Får dock hoppas att VF gör sitt jobb och bibehåller den goda HEMMAstatistiken mot just LHC. Bortamatcherna ska vi inte orda om. ;)

goodfella

I´m above the law
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda
sandstream skrev:
Till ingen nytta! Ni är ju ändå akterseglade å det grövsta så ni kunde väl för fan ha låtit oss vinna :argpådato :D

Ja, jävlar vad DIF var dåliga i lördags. Var där och tittade och det var länge sen jag såg SSK sätta sina chanser så. När till och med Erik Norbäck stänker upp den i taket på ett 2mot1-läge och Skröder hängde en, ja då har man vinden i ryggen.
Det verkade nästan som om dom ville vinna den här gången. :)

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
FY FAN! Va gött, Kahnberg spikar in sin andra för dagen. VF vinner över LHC i sudden, 3-2. Gött.

sandstream

Guest
Gustav O skrev:
DIF kunde ju ha fixat det själva omgången innan eller mto elvan SSK men icke sa nicke!
De fick ju stryk av Brynäs som dessutom slog ditt kära lag så det var nog lite för svårt för DIF.

Dagens match var tydligen bättre och ett bortdömt 2-2 mål (Ölvestad i målgården) så jag hoppas de kan spotta upp sig lite på slutet.
Avbrottet för OS kanske kommer lägligt.
goodfella skrev:
Djurgår'n ångar på............ :lol :lol
Eran ånga räcker väl inte över kvalstrecket ens :hihi

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
sandstream skrev:
De fick ju stryk av Brynäs som dessutom slog ditt kära lag så det var nog lite för svårt för DIF.
Precis. DIF har sig själva att skylla för sin placering. Mora är underskattade av de flesta.

goodfella

I´m above the law
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda
sandstream skrev:

Dagens match var tydligen bättre och ett bortdömt 2-2 mål (Ölvestad i målgården) så jag hoppas de kan spotta upp sig lite på slutet.
Avbrottet för OS kanske kommer lägligt.
Eran ånga räcker väl inte över kvalstrecket ens :hihi

Förmodligen inte. En fördel mot ingemansland(9:a el. 10:a) iaf, pengar i kassan för kvalspelsmatcherna. Sen är det ju bara att hålla tummarna för att dom klarar sig där också. Mitt tips är Sekelfteå och SSK tillbaka i ES nästa säsong.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept