Ankan är iofs svart och gul in i själen....hållundan skrev:Nej, en mer blåmålad "expertkommentator" är väl svårt att hitta.
Näe, inte riktigt, speciellt när det inte är någon hakning.Gustav O skrev:Ankan är iofs svart och gul in i själen....
Angående spelförstörande så är väl hakning och filmning ungefär lika illa.
Om det är hakning så är det ett spelförstörande moment och lika illa som filmning.hållundan skrev:Näe, inte riktigt, speciellt när det inte är någon hakning.
Eller hur?hållundan skrev:Blåröttgult, svartgult, samma skit.
De två sista kom ju 2000 och 2001 och det var ju verkligen läääääääänge senGustav O skrev:
Typexempel på en DIF fan. Bara fotboll i huvudet, och de där 16 gulden som togs på 40 talet också så klart.
Nej, men en stor del togs innan till och med du var född.sandstream skrev:De två sista kom ju 2000 och 2001 och det var ju verkligen läääääääänge sen
Sant, men jag har varit med om 6 st: 1983, 1989, 1990, 1991, 2000 och 2001 samt 8 totalvinster av ElitserienGustav O skrev:Nej, men en stor del togs innan till och med du var född.
Som undertecknad då, förutom att jag varit med om min klubbs samtliga SM-Guld. Sex SM-Guld och sju totalvinster i ES samt två SM guld i fotboll.sandstream skrev:Sant, men jag har varit med om 6 st: 1983, 1989, 1990, 1991, 2000 och 2001 samt 8 totalvinster av Elitserien
Sen har det ju blivit ett par guld i fotbollen de senaste åren men det ser jag bara som en liten bonus
hållundan skrev:Kul är dock att Sampan visar att han är bra mycket bättre än Salo i målet.
Vilken klubbGustav O skrev:Som undertecknad då, förutom att jag varit med om min klubbs samtliga SM-Guld. Sex SM-Guld och sju totalvinster i ES samt två SM guld i fotboll.
Sug på den du!sandstream skrev:Vilken klubb
Kan bara få fram en som vunnit 6 SM sen du föddes men de kan inte ens stava till fotboll.
Var ligger NI i tabellen?MikkE skrev:Hållundan: Hur gick det för er då??
FORZA DJURGÅRDEN!!
Usch, du är en sån supporter duGustav O skrev:Sug på den du!
Är ju två olika klubbar så klart. FBK och HBK.
Skitsamma, vi krossar er i kvarten eller semin!hållundan skrev:Var ligger NI i tabellen?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|