Elitserietråden 2005/2006

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Så innihelvete jävla gött. Nu vinner indianerna hela skiten.

Välkommen FBK på en 4-0-macka...

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
WTF gjorde Liv? Var han bakfull eller hade han tappat linserna :tuttar

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Liv är värdelös o har alltid varit värdelös.

Vet ni vad HV och Frölunda har gemensamt? :hihi

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Första VF finalsupportern tittade in, som vanligt.

Oj, oj, oj vad jag tyckte synd om Liv idag. Första målet är ju en groda av magnitud men sedan har han ju noll hjälp av ett virrigt HV.
Extra skönt atts e när de sååååå snälla och trevliga pingstvännerna som aaaaldrig gnäller på ngåon eller något tappade koncepterna helt och hållet. Stefan Pettersson, vilken pajas.

Kanon att det blir sjunde och avgörande i bägge semifinalerna. Tror det väger över åt VF i den semin nu men i den andra är det fan i mig helt vidöppet.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
hållundan skrev:
Ädit: Sen att Melin sätter in idioten Patric Blomdahl i slutet av matchen är förjävla löjligt.

Jag satt med P4.... tror det såta paret i kommentatorsboxen skulle blåsa en säkring när det var en minut kvar och det började gruffas igen.

Både Linköping som lag och dess supporters verkar ha lite att jobba på under sommaren.

Känns bra att sätta sig på ett j'vla flygplan om ett par timmar, till ett ställe där de garanterat har mycket begränsat intresse för svensk slutspelshockey....

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
t-rex skrev:
2060899 Känns bra att sätta sig på ett j'vla flygplan om ett par timmar, till ett ställe där de garanterat har mycket begränsat intresse för svensk slutspelshockey....
Lösningen heter www.sr.se och Sportradions websändingar. Där kan du följa hela matcherna live via nätet. Helt grymt!

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Gustav O skrev:
2060985 Lösningen heter www.sr.se och Sportradions websändingar. Där kan du följa hela matcherna live via nätet. Helt grymt!

Jo. Har kollat mitt schema dock, och de (där hockeyointresserade barbarerna från h-lvetet) verkar ha planerat nån middag under mer eller mindre exakt denna tiden....

Det hela är naturligtvis inget annat än ett utslag av konspirationen[tm].

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
t-rex skrev:
2061100 Jo. Har kollat mitt schema dock, och de (där hockeyointresserade barbarerna från h-lvetet) verkar ha planerat nån middag under mer eller mindre exakt denna tiden....

Det hela är naturligtvis inget annat än ett utslag av konspirationen[tm].
Du får väl bli svårt magskjuk. Alltid denna konspiration [tm]. :huvet

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Återigen, t-rex, skrämmande att Melin & Co förnekar att det är planerat att de sätter in Blomdahl och hans idiotpolare i slutet då de "ändå redan har förlorat".

Jag förstår inte logiken, enda gången Blomdahl syns är när han är helt lost, får utvisningar (som enligt aftonhoran är sååååå bra) och pucklar på spelare. När Melin tar ut målvakten, och VF dessutom har en avvaktande utvisning, ska de väl fan inte börja bråka utan ta möjligheten med lirares hjälp att göra mål. Inte sumpa ett 6 mot 4-läge som de gör iom Blomdahls idiotspelstil.

Nä, nötter, det är vad de är.

Som sagt, välkommen till Scandinavium på torsdag.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati