Paco
Ny medlem
Nån som vet vad det står i VF-LHC??
Paco skrev:2059808Nån som vet vad det står i VF-LHC??
Hahaha, VF Svenska mästare i år igen....snart, mycket snart i en rink nära digHeinrich skrev:2060112Finns det några sämre förlorare än Linköping?
Vad???HanneZ skrev:Vet ni vad HV och Frölunda har gemensamt?
Inte jag heller, det av skitkul men jag glömde av. Det har med målvakterna + tabbar att göra iafhållundan skrev:2060330Vad???
Äntligen kan kanske fokus flyttas från Salo till vårat nya svenska soll Stefan LivGeneral E skrev:2060584Salo is the shit.
hållundan skrev:Ädit: Sen att Melin sätter in idioten Patric Blomdahl i slutet av matchen är förjävla löjligt.
Lösningen heter www.sr.se och Sportradions websändingar. Där kan du följa hela matcherna live via nätet. Helt grymt!t-rex skrev:2060899Känns bra att sätta sig på ett j'vla flygplan om ett par timmar, till ett ställe där de garanterat har mycket begränsat intresse för svensk slutspelshockey....
Gustav O skrev:2060985Lösningen heter www.sr.se och Sportradions websändingar. Där kan du följa hela matcherna live via nätet. Helt grymt!
Du får väl bli svårt magskjuk. Alltid denna konspiration [tm].t-rex skrev:2061100Jo. Har kollat mitt schema dock, och de (där hockeyointresserade barbarerna från h-lvetet) verkar ha planerat nån middag under mer eller mindre exakt denna tiden....
Det hela är naturligtvis inget annat än ett utslag av konspirationen[tm].
Det är sånt som gör att man hoppas på LHC i morgonGustav O skrev:2060442Första VF finalsupportern tittade in, som vanligt.
Jösses, blir man så bitter när man är Djurgårdare?sandstream skrev:2061370Det är sånt som gör att man hoppas på LHC i morgon
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|