Magnif Bastard
nästan perfekt
Det verkar ju gå jättebra ju!
Efter en vidlyftig julbordskväll på Tyrol kan jag nu bara säga GRATTIS DIF (och samtidigt indirekt tacka för den fortsatta serieledningen). Väl spelat!
Det verkar ju gå jättebra ju!
Han kanske har mer lämplig lön i Brunäs?
Säkert hälften av vad han hade i VF, men troligtvis högst i Brunäs.Han kanske har mer lämplig lön i Brunäs?
Vilken jävla kärring. Lika illa som många av fotbollsprimadonnornas fjantfasoner.Ja, Svedberg borde inte ha mycket lön heller...
Stolt man blir som supporter, verkligen.
http://www.youtube.com/tvTRH4
Ja, Svedberg borde inte ha mycket lön heller...
Stolt man blir som supporter, verkligen.
jag är ju sann hv supporter
men vad satan håller linkan på med ? med det spelar materialet borde de väl kunna prestera bättre ?
Illa när tom. brynässupportrarna tycker att det är pinsamt... Han borde ha åkt ut på en diving för det där tilltaget.
Grejen med linkan är att han är så fruktansvärt beroende av att hamna i rätt omgivning, dessutom är han lat, så många djurgårdare är väldig kluvna till att få tillbaka honom i laget...
linkan = linköping kunde ju vart lite tydligare
Jahapp, 8-1 mot SAIK... Vad säger man? Ha den äran?
Tackar.
Och ursäkta, får man väl säga, efter den utskåpningen. Inte vad jag hade förväntat mig efter en väldigt jämn och fartfylld 1:a-period. Vad hände med DIF?
Nu menade jag vad man säger till DIF, men grattis SAIK var bättre igår, medan DIF var sämst... Bland spelarna pratar vi inte om vem som var bäst, utan vem som var minst sämst... Dom vek ner sig TOTALT, det hade fan varit bättre att lämna WO än gå ut på isen och inte ens försöka åstadkomma något som liknar hockey, då hade man åtminstone sparat pengarna det kostade att flyga... Det hade dessutom varit mera hedersamt! Jag hoppas att dom lämnar WO resten av säsongen och koncentrerar sig på kvalserien, ffa så hoppas jag att dom lämnar WO mot aih den 22:a...
Äääh, nu ska du inte va sådär, nästan halva serien kvar ju... "-Alla lag har svackor, det gäller bara att minimera skadan när de uppstår.", som SAIK's lagkapten Jimmy Ericsson sa efter matchen igår.
Det är bara att bryta ihop, skrapa ihop delarna och resa sig satan! Som vanligt gäller; Motivation slår klass. Bara att titta på senaste matchen SAIK-Timrå för att fatta det
Under uppehållet är det väl lämpligt att...
Under uppehållet är det väl lämpligt att lägga upp den här så ni vet vad ni har att jaga.
View attachment 350021
... kolla vilken matchtröja som genererar mest pengar till musikhjälpen
Själv hoppas jag att DIF kan komma tvåa i publikligan
Men det ska då vara fn att vi aldrig kan slå HV i målskillnad
Fortsätter det så här så kommer vi att spela div. 5 nästa år...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |