Elitserietråden 2011-2012!

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Men varför i helvete har man fyra domare om de varken kan hålla ordning på linjer eller straffar.

(Nåja, straffsituationen var väl kanske rätt dömd dårå...)

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
jag är ju sann hv supporter :)

men vad satan håller linkan på med ? med det spelar materialet borde de väl kunna prestera bättre ?

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Ja, Svedberg borde inte ha mycket lön heller...
Stolt man blir som supporter, verkligen. :död

Illa när tom. brynässupportrarna tycker att det är pinsamt...:död Han borde ha åkt ut på en diving för det där tilltaget.:fakta

jag är ju sann hv supporter :)

men vad satan håller linkan på med ? med det spelar materialet borde de väl kunna prestera bättre ?

Grejen med linkan är att han är så fruktansvärt beroende av att hamna i rätt omgivning, dessutom är han lat, så många djurgårdare är väldig kluvna till att få tillbaka honom i laget...

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
Illa när tom. brynässupportrarna tycker att det är pinsamt...:död Han borde ha åkt ut på en diving för det där tilltaget.:fakta

Grejen med linkan är att han är så fruktansvärt beroende av att hamna i rätt omgivning, dessutom är han lat, så många djurgårdare är väldig kluvna till att få tillbaka honom i laget...

linkan = linköping :) kunde ju vart lite tydligare

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
linkan = linköping :) kunde ju vart lite tydligare

Ups...:D Trodde av någon anledning att du syftade på Bremberg.... Jag tror att flera klubbar i serien skulle behöva byta tränare, bla. lintjöping och DIF...;fakta

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Tackar. :)

Och ursäkta, får man väl säga, efter den utskåpningen. :3freak Inte vad jag hade förväntat mig efter en väldigt jämn och fartfylld 1:a-period. Vad hände med DIF? :va

Nu menade jag vad man säger till DIF, men grattis SAIK var bättre igår, medan DIF var sämst... Bland spelarna pratar vi inte om vem som var bäst, utan vem som var minst sämst...:huvet:huvet Dom vek ner sig TOTALT, det hade fan varit bättre att lämna WO än gå ut på isen och inte ens försöka åstadkomma något som liknar hockey, då hade man åtminstone sparat pengarna det kostade att flyga... Det hade dessutom varit mera hedersamt! Jag hoppas att dom lämnar WO resten av säsongen och koncentrerar sig på kvalserien, ffa så hoppas jag att dom lämnar WO mot aih den 22:a...:huvet:huvet:död

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Nu menade jag vad man säger till DIF, men grattis SAIK var bättre igår, medan DIF var sämst... Bland spelarna pratar vi inte om vem som var bäst, utan vem som var minst sämst...:huvet:huvet Dom vek ner sig TOTALT, det hade fan varit bättre att lämna WO än gå ut på isen och inte ens försöka åstadkomma något som liknar hockey, då hade man åtminstone sparat pengarna det kostade att flyga... Det hade dessutom varit mera hedersamt! Jag hoppas att dom lämnar WO resten av säsongen och koncentrerar sig på kvalserien, ffa så hoppas jag att dom lämnar WO mot aih den 22:a...:huvet:huvet:död

Äääh, nu ska du inte va sådär, nästan halva serien kvar ju... :krama "-Alla lag har svackor, det gäller bara att minimera skadan när de uppstår.", som SAIK's lagkapten Jimmy Ericsson sa efter matchen igår.

Det är bara att bryta ihop, skrapa ihop delarna och resa sig satan! Som vanligt gäller; Motivation slår klass. Bara att titta på senaste matchen SAIK-Timrå för att fatta det :mad:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Äääh, nu ska du inte va sådär, nästan halva serien kvar ju... :krama "-Alla lag har svackor, det gäller bara att minimera skadan när de uppstår.", som SAIK's lagkapten Jimmy Ericsson sa efter matchen igår.

Det är bara att bryta ihop, skrapa ihop delarna och resa sig satan! Som vanligt gäller; Motivation slår klass. Bara att titta på senaste matchen SAIK-Timrå för att fatta det :mad:

Fortsätter det så här så kommer vi att spela div. 5 nästa år...:huvet:död

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Nåja, nu är det iaf. landslagsuppehåll, så då får vi inte stryk den närmsta veckan... DIF hockey, tre mumier i båset -hur många på isen?

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
De som håller på SAIK bör passa på att njuta. Hela vägen till guldet, det som räknas, kommer ni ju ändå aldrig :hihi

Själv hoppas jag att DIF kan komma tvåa i publikligan :rolleyes:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Tänk vad mycket som händer i huvudet på folk när det inte riktigt går som man vill. :va

Man kan försöka trösta sig med att man är bäst på något annat (stoppa huvudet i sanden):

... kolla vilken matchtröja som genererar mest pengar till musikhjälpen :tummenupp

Sätta sitt hopp till att laget ska lyckas prestera något av värde (greppa efter halmstrån):

Själv hoppas jag att DIF kan komma tvåa i publikligan :rolleyes:

Aldrig vara riktigt nöjd framgången till trots (mindervärdeskomplex):

Men det ska då vara fn att vi aldrig kan slå HV i målskillnad ;)

Eller så är man helt enkelt född obotlig reali...ehe.. pessimist:

Fortsätter det så här så kommer vi att spela div. 5 nästa år...:huvet:död

:hihi

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...