Klacken var bra, som vanligt.
Tack, det var snällt sagt! Jag ser klacken som ljuset i mörkret när laget inte spelar bättre än vad dom gör....
Och nu när det inte var DIF-SAIK slapp man ju rysningar över "-Klockan slår, klockan slår, Djurgårn' har gjort mål..."
Klockan slår klockan slår Djurgårn gjorde mål
http://www.youtube.com/watch?v=gPMMYS0lYmY
Ni var duktiga på att smälla på ikväll, mycket hårda men ändå schyssta tacklingar. Däremot tyckte jag DIF som helhet hade mycket högt-lågt i matchen, allt från riktigt fint PP-spel till rena rama pojklagshockeyn bitvis...
Rättvis vinst ikväll ändå, men på nåt sätt kändes inte laget spelmässigt synkat vilket också märktes i att de inte vågade spela ut ordentligt. Och om laget inte kommer tillrätta med djupdykningarna av det slaget jag såg ikväll kan det mycket väl kosta er en slutspelsplats.
Det är något som inte stämmer med spelet, tittar man på laget så BORDE DIF ligga bättre till i tabellen än vad dom gör, jag tror benhårt att ett tränarbyte skulle hjälpa... För som det ser ut idag så kommer flashbacken från dom svåra åren lika ovälkommet som en fartkontroll på favoritvägen... Så tyvärr, jag trodde aldrig att jag skulle säga det, men om inte Hardy försvinner så är risken stor att det blir kvalserien...