Elitserietråden 2011-2012!

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
På TV-bilderna såg det ut som om Djurgården brände en jävla massa målchanser i sann Färjestad-stil.

Frågan är om det hjälper att sparka Hardy? Det är ju inte han som bränner målchanser.

Det var en ganska bra sammanfattning av matchen som jag såg den, skjuter man 48 skott och inte sätter en enda balja så är man fruktansvärt ineffektiv... Förvisso är det sant att att det inte är Hardy som bränner alla lägen, problemet är att han inte coachar laget och sprider dålig stämmning omkring sig, så som svar på frågan; Nja, om inte annat så visar det iaf. för oss fans att ledningen tar situationen på allvar...

Trevligt att man kan roa någon...:gnissla:huvet

Last edited:

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
På TV-bilderna såg det ut som om Djurgården brände en jävla massa målchanser i sann Färjestad-stil. Frågan är om det hjälper att sparka Hardy? Det är ju inte han som bränner målchanser.
Att sparka Hardy löser kanske ingenting men att röra om lite i soppan kan funka ibland. Det räcker ju att spela bra efter jul och sluta 7-8 vilket en ny tränare (Challe?) kanske kan fixa.

Jag tittar in igen framåt våren :glömdet

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Att sparka Hardy löser kanske ingenting men att röra om lite i soppan kan funka ibland. Det räcker ju att spela bra efter jul och sluta 7-8 vilket en ny tränare (Challe?) kanske kan fixa.

Jag tittar in igen framåt våren :glömdet

Inte Challe med tanke på hur han lyckats hittills, finns det inga A-lagare från parkbänkarna runt globen som man kan ta in som coach?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Gött med lite medflyt. Sjöström är _något_ bättre hemma i skitarenan än i kaffearenan. Fint.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Gött med lite medflyt. Sjöström är _något_ bättre hemma i skitarenan än i kaffearenan. Fint.

Ja, det var onekligen medflyt, det är bara att gratulera... Men vafan DIF, BYT TRÄNARE ANNARS KOMMER VI ATT SPELA I DIV3 NÄSTA SÄSONG...:fakta Om jag kunder begripa varför Hardy inte tog timeout när Frölunda fick sitt mål bortdömt...:huvet

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Gör så, återkom med rapport!:) Enda trösten är att klacken brukar vara bra...

Klacken var bra, som vanligt. :tummenupp
Och nu när det inte var DIF-SAIK slapp man ju rysningar över "-Klockan slår, klockan slår, Djurgårn' har gjort mål..." :D

Ni var duktiga på att smälla på ikväll, mycket hårda men ändå schyssta tacklingar. Däremot tyckte jag DIF som helhet hade mycket högt-lågt i matchen, allt från riktigt fint PP-spel till rena rama pojklagshockeyn bitvis... :gnissla

Rättvis vinst ikväll ändå, men på nåt sätt kändes inte laget spelmässigt synkat vilket också märktes i att de inte vågade spela ut ordentligt. Och om laget inte kommer tillrätta med djupdykningarna av det slaget jag såg ikväll kan det mycket väl kosta er en slutspelsplats.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...