Magnif Bastard
nästan perfekt
Det blir snarare kvalserien om inte Hardy Nilsson försvinner, problemet är bara att han kommer inte att få sparken...
Ähh, klart Skellefteåpojken ska träna DIF
Det blir snarare kvalserien om inte Hardy Nilsson försvinner, problemet är bara att han kommer inte att få sparken...
Ähh, klart Skellefteåpojken ska träna DIF
För ovanlighetens skull håller jag med digDet ska bli kul att se matchstraffen hagla nu när man inte får säga bög, finnjävel, norrbagge eller motsvarande till varandra på isen.
Eller vänta nu, det kanske bara var det icke politiskt korrekta som skulle beivras? Only in Sweden.
Tycker det är ett bra bevis på att straffarna borde tas bort. Det blir ju patetiskt när 300K-i-månaden-lirare inte ens kan göra mål när förhållandena är perfekta.
DIF missade tydligen alla sina 10 straffar. Skrattretande!
Allvarligt talat. Jag tycker det är uselt att ingen av 10 straffar, lagda av de bästa i laget på just straffar, går i mål.allvarligt talat. målvakterna tjänar lika mycket och hur roligt är det när 9 av 10 straffar går i mål? nu krävs det lite av straffläggarna och det funkar inte att åka in å dra ett slagskott i krysset som det gjorde när man va 10 bast.
straffar är bättre än förlängning och mkt roligare att titta på.
I grundserien håller jag med. Förvånansvärt många matcher som avgjorts på straffar hittills förresten, tycker ni inte?
I slutspelet ser jag dock gärna att de kör förlängning, men så är det väl?? Vem vill riskera se en final avgöras på straffar?
JAG!! vill se en sm finals omgång 7 i straffar, mer spännande går inte att få det.
Kan ta lika lång tid som en period SD...JAG!! vill se en sm finals omgång 7 i straffar, mer spännande går inte att få det.
Sudden death är ju mycket mer spännande.
Undra om DIF lyckades sätta någon straff i går
Ja, en lyckades dom sätta... Börjar bli bra less på Hardy Nilsson nu!
Håll ut. Timrå ska ni väl ändå lyckas tvåla till imorgon?
Jag är osäker på det, timrå behöver poäng och kommer nog att sälja sig dyrt!
Ni fick ju en poäng igår, fast allvarligt de va nära att ni tog alla tre!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |