Elitserietråden 2011-2012!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Bortamatch i Johannes lada ikväll. VF näst sämsta bortalaget mot DIF, sämsta hemmalaget. Kan bli en intressant tillställning.

Ädit: Gött att bli av med en dyr finne till, btw.

sampan

Pengarna ska rulla!
Gick med
28 Mar 2010
Hoj
sxv 550 -08 + PANIGALE!!
tror och hoppas frölunda tar det idag, så man kan få lite pengar.

hoppas också Lakers blir vinnare idag.

Bortamatch i Johannes lada ikväll. VF näst sämsta bortalaget mot DIF, sämsta hemmalaget. Kan bli en intressant tillställning.

Ädit: Gött att bli av med en dyr finne till, btw.

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Jag skrev att jag BORDE bli kränkt, men jag blir inte det, jag skiter i alla former av sportboll (inklusive hockey) men jag är ju en obstinat jävel som gillar att irritera min omgivning, så jag brukar säga att jag håller på AIK (givetvis menar jag Skellefteå och inget annat) vilket ju på senare år har varit ett vinnande koncept. :D

Kommer jag bara ihåg det ska jag skaffa klistermärken till bilen och en halsduk också...

Om du gillar att irritera din omgivning borde Skellefteå AIK-klibbor på din bil i Umeå vara helt rätt väg att gå. Vart ska jag skicka dom? Bilen har helförsäkring va? :D

Att se den snikne, skenhelige pastorn Johan Davidsson stå och "ta avstånd" i TV gjorde mig nästan vinterkräksjuk.

:zpy :D

I er lilla rasse-lada har det väl funnits gott om sittplatser den här säsongen ;)

:rofl :rofl :rofl Pissigt kaffe har dom iaf... :mattias
Men det är tydligen Elitseriens 4:e största arena?

Skellefteå - AIK ikväll, det får bli matchtröja på och en pay-per-view tror jag. :) Alltid samma ångest: betalar jag 159 kr för gränslös glädje eller bottenlös frustration..? :gnissla

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Hur kan en så illa skriven artikel ens få publiceras? Nu pratar jag inte om innehållet utan alla felstavningar..

Direkt kopierat från artikeln...
Slovaken kallade motståndaren Daniel Rahimi, som har iranska rättet, för ”din jävla zigenare” upprepade gånger – och anklagas nu för hets mot folkgrupp.
I dag faller Disciplinnämndens dom mot Sevs och det spekuleras i ett hårt straff.

Söte jesus...:huvet Jag är böjd att hålla med! Sen tycker jag att situationen saknar proportion...

Lugnt, det här tar frölunda, det enda som talar för DIF är att man statistiskt sett inte kan torska hur många matcher som helst på hemmaplan

Last edited:

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Skellefteå - AIK ikväll, det får bli matchtröja på och en pay-per-view tror jag. :) Alltid samma ångest: betalar jag 159 kr för gränslös glädje eller bottenlös frustration..? :gnissla
159:- för en sketen Elitserie-match, 19:- för att hyra Avatar som kostade ett par miljarder att spela in :rolleyes:

Hur gärna jag än vill se DIFs matcher är 159:- typ 100:- för mycket!

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
159:- för en sketen Elitserie-match, 19:- för att hyra Avatar som kostade ett par miljarder att spela in :rolleyes:

jag håller med. inte nog med att man ska betala svinpriser för grundpaketet, man ska dessutom bara kunna se några futtiga matcher utan att behöva betala ännu mer.

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
vi kan byta. du kan få min möjlighet att köpa ppv så kan jag titta på frölunda på sport1 :) deal?

Deal! :) Jag har hellre bara ppv och kan välja när jag vill se! :mad:

Du bor i Sthlm och hejar på DIF. Köp årskort och njut live för bövelen! :tummenupp T.o.m jag går ju på DIF-matcher (den där Sthlm-frun igen) :gnissla

Last edited:

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Tjugo straffar innan avgörande. Skratta eller gråta?
Tycker det är ett bra bevis på att straffarna borde tas bort. Det blir ju patetiskt när 300K-i-månaden-lirare inte ens kan göra mål när förhållandena är perfekta.

DIF missade tydligen alla sina 10 straffar. Skrattretande!

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Tjugo straffar innan avgörande. Skratta eller gråta?

Lite av varje, ni tog ju 2p iaf... Jag kände detsamma när jag slets mellan hopp och förtvivlan i matchen SAIK - AIK :banana:död:banana:död:banana

Vilken skrämmande låg lägstanivå båda lagen hade ikväll. Riktigt illa. :gnissla
Att inte Anders Forsberg tog en time out när grabbarna åkte runt som bokstavligen huvudlösa höns i första hälften av 2:a perioden kan jag bara inte förstå. :va

Skratta, ni vann ju... Told you!:tummenupp

SAIK hade behövt en vinst från er ikväll, nu ligger vi fortfarande bara 3:a i tabellen. Och NI behöver poängen, för JAG vill gå på slutspelsmatch i Sthlm. :D

Skärpning nu! :mad:

Tycker det är ett bra bevis på att straffarna borde tas bort. Det blir ju patetiskt när 300K-i-månaden-lirare inte ens kan göra mål när förhållandena är perfekta.

DIF missade tydligen alla sina 10 straffar. Skrattretande!

Ja det är lite skämmigt faktiskt... Dax att återgå till målvaktsskydd i storlek á la 70-tal kanske? :) Bilden nedan: Lennart Jonsson gör mål i Skellefteå AIKs klassiska gul/svarta dress. Han fick som 19-åring många lovord som tredjelänk i den då uppmärksammade kedjetrion Krobbe Lundberg-Hardy Nilsson-Lennart Jonssson.

Bifogat

• SAIK Lennart Johansson.jpg
    SAIK Lennart Johansson.jpg
    20.1 KB · Visningar: 21
Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
SAIK hade behövt en vinst från er ikväll, nu ligger vi fortfarande bara 3:a i tabellen. Och NI behöver poängen, för JAG vill gå på slutspelsmatch i Sthlm. :D

Skärpning nu! :mad:

Det blir snarare kvalserien om inte Hardy Nilsson försvinner, problemet är bara att han kommer inte att få sparken...

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...