Har inte sett en enda match i år, vad är problemet med Hardy?Vi hade kunnat ta alla tre om inte Hardy Nilsson hade varit lika flexibel som en tegelsten...
Vi verkar ha Elitseriens slarvigaste backar, så mycket har jag läst mig till.
Har inte sett en enda match i år, vad är problemet med Hardy?Vi hade kunnat ta alla tre om inte Hardy Nilsson hade varit lika flexibel som en tegelsten...
Har inte sett en enda match i år, vad är problemet med Hardy?
Vi verkar ha Elitseriens slarvigaste backar, så mycket har jag läst mig till.
Han coachar inte laget, han är nästan aldrig nere i omklädningsrummet under match osv, så fort matchen inte utvecklas som Hardy vill så blir han helt blockerad, du kan läsa mera på DIF's forum: http://www.difhockey.se/forum/viewtopic.php?f=5&t=3308&start=9765
Vad har hänt sedan förra säsongen då var ni ju riktigt bra med samma coach.
Han coachar inte laget, han är nästan aldrig nere i omklädningsrummet under match osv, så fort matchen inte utvecklas som Hardy vill så blir han helt blockerad, du kan läsa mera på DIF's forum: http://www.difhockey.se/forum/viewtopic.php?f=5&t=3308&start=9765
Sluta gnäll nu, Hardy ser ju cool ut iaf.
Kolla på vår utmärglade berguv till tränare! Dessutom kan han se ut sådär en hel match, oavsett SAIK spelar som hjältar och gör 5 mål ena perioden för att i nästa period åka runt som huvudlösa kycklingar på isen medan man själv står och skriker "-Time out, TIME OUUUUUT!!!!!"
Nåja, någon strategi finns det väl där, ibland ser jag den bara inte...
Tacklingen på Kahnberg var inte vacker. Ren och skär idioti. Stäng av idioten resten av säsongen, de borde få folk att sluta med sånt där.
Är det jobbigt med den där lappen för ögat eller har du ett av emalj?Tacklingen är det väl inget fel/fult med egentligen ? En klockren tackling med axeln som oturligt får stora konsekvenser för Kahnberg.
Derby i kväll
Grattis till Linka Timrå
Hockeykultur som i backcheckare i fjärdelinan?Fredrik är från kungälv, och därigenom per definition hockeykultur.
Inget som ni känner igen där i skogen.
Det hade varit fördelaktigare för det DIF att lämna W/O istället för att spela denna jeffla surrogathockey!
SPARKA HARDY NU FÖRHELVETE INNAN VI HAMNAR I ALLSVENSKAN!
Sorry, jag är lite småfull och jävligt irriterad!!!
Det hade varit fördelaktigare för det DIF att lämna W/O istället för att spela denna jeffla surrogathockey!
SPARKA HARDY NU FÖRHELVETE INNAN VI HAMNAR I ALLSVENSKAN!
Sorry, jag är lite småfull och jävligt irriterad!!!
Fy faaan vad skönt att som AIK:are kunna kliva in här med högburet huvud för en gångs skull! Vilken match han gör, Markus Svensson.
Det går bra nu? Gissar att du var på matchen dessutom...
5-0 är grymma derbysiffror! Reta inte Pluggen för mycket nu bara, det finns en risk att han inte tar det så bra...
Min fru är medgångssupporter så hon ville inte kännas vid att hon hejar på DIF ikväll.
5-0 är grymma derbysiffror! Reta inte Pluggen för mycket nu bara, det finns en risk att han inte tar det så bra...
Min fru är medgångssupporter så hon ville inte kännas vid att hon hejar på DIF ikväll.
Nej det gör det inte, och kommer inte göra det heller så länge Hardy sitter kvar, och nej, jag var inte på matchen, (tack och lov) jag satt hemma hos brorsan som är gnagare, (du kan ju tänka dig att han är nöjd) och såg matchen och drack öl... Sen att lorden kliver in här med "högburet huvud" när aih har vunnit ett derby men nästan aldrig annars visar bara på en medgångssupporter.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |