Elitserietråden 2011-2012!

Klacken var bra, som vanligt. :tummenupp

Tack, det var snällt sagt!:) Jag ser klacken som ljuset i mörkret när laget inte spelar bättre än vad dom gör....

Och nu när det inte var DIF-SAIK slapp man ju rysningar över "-Klockan slår, klockan slår, Djurgårn' har gjort mål..." :D

Klockan slår klockan slår Djurgårn gjorde mål:fakta:)

http://www.youtube.com/watch?v=gPMMYS0lYmY

Ni var duktiga på att smälla på ikväll, mycket hårda men ändå schyssta tacklingar. Däremot tyckte jag DIF som helhet hade mycket högt-lågt i matchen, allt från riktigt fint PP-spel till rena rama pojklagshockeyn bitvis... :gnissla

Rättvis vinst ikväll ändå, men på nåt sätt kändes inte laget spelmässigt synkat vilket också märktes i att de inte vågade spela ut ordentligt. Och om laget inte kommer tillrätta med djupdykningarna av det slaget jag såg ikväll kan det mycket väl kosta er en slutspelsplats.

Det är något som inte stämmer med spelet, tittar man på laget så BORDE DIF ligga bättre till i tabellen än vad dom gör, jag tror benhårt att ett tränarbyte skulle hjälpa... För som det ser ut idag så kommer flashbacken från dom svåra åren lika ovälkommet som en fartkontroll på favoritvägen... Så tyvärr, jag trodde aldrig att jag skulle säga det, men om inte Hardy försvinner så är risken stor att det blir kvalserien...

Klockan slår klockan slår Djurgårn gjorde mål:fakta:)

Hoppsan... :hihi :amatör

Det är något som inte stämmer med spelet, tittar man på laget så BORDE DIF ligga bättre till i tabellen än vad dom gör, jag tror benhårt att ett tränarbyte skulle hjälpa... För som det ser ut idag så kommer flashbacken från dom svåra åren lika ovälkommet som en fartkontroll på favoritvägen...

:rofl:rofl:rofl

Så tyvärr, jag trodde aldrig att jag skulle säga det, men om inte Hardy försvinner så är risken stor att det blir kvalserien...

Han kan få bli materialare i Skellefteå AIK. :banana Välkommen hem Hardy! :krama

Slit honom med hälsan!:) För hur det än kan verka så vill jag honom inget illa, jag vill bara att DIF ska få en bra tränare som kan improvisera och anpassa sig efter hur matchen utvecklar sig...

Hardy har gjort fantastiskt mycket för hockeysverige och DIF, dock finns det ju alltid ett "bäst före"-datum på det mesta... :gnissla ...och hårdingen fyller ju 65 till sommarn. Han får kanske hålla på tills dess?

Hardy har gjort fantastiskt mycket för hockeysverige och DIF, dock finns det ju alltid ett "bäst före"-datum på det mesta... :gnissla ...och hårdingen fyller ju 65 till sommarn. Han får kanske hålla på tills dess?

Inte mig emot, bara inte som tränare eftersom DIF inte har råd att bedriva idiell verksamhet som det ser ut just nu... Han har gjort mycket för hockeyn, inte bara i Sverige, utan även utomlands, han har tagit guld med dom flesta laghan har coachat, därför är det lite tråkigt att det ser ut som det gör.:(

Nu kommer det osvikliga så kallade Färjestadssyndromet att bevisas igen. Först vinner man klart borta mot ett av seriens bättre lag, sedan skänker man bort tre poäng mot seriens strykgäng i omgången efter.

Varsågod, Timrå.

Nu kommer det osvikliga så kallade Färjestadssyndromet att bevisas igen. Först vinner man klart borta mot ett av seriens bättre lag, sedan skänker man bort tre poäng mot seriens strykgäng i omgången efter.

Varsågod, Timrå.

Det har varit lite så, hur kommer det sig?:va Tror du att FBK kommer att torska idag?

Det har varit lite så, hur kommer det sig?:va Tror du att FBK kommer att torska idag?
Det kan du skriva upp, fast Färjestad spelar först på torsdag. Vad det beror på? Hemmaångest kanske. Det är jävligt irriterande, iallafall.

Välj för satan när ni toppar formen.

:mad:
Helt plötsligt såg spelet och förmågan att göra mål helt OK ut. Höga berg och djupa dalar. :gnissla

vi gjorde bra ifrån oss i början, nu har vi hamnat i en hemsk formsvacka :huvet

brynäs hemma i morgon, hoppas på 3 friska nu så man slipper modoiterna flåsandes i nacken.

Förlåt. :)
Jag har inte vant mig att stava namnet i Elitseriesammanhang ännu... :D

Men ni har gjort bra ifrån er hittills :tummenupp

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick