hållundan
Emozione!
Tre bortdömda mål! Was ist los?
Tre bortdömda mål! Was ist los?
Då var det gamla adelsmärket oförmåga att göra mål tillbaka igen. Fantastiskt.
Bra jobbat mot nykomlingarna ikväll...
Nåja. Ordningen återställd i alla fall. SAIK har legat så högt i tabellen så länge nu att jag nästan helt glömt 16 års harvande i Allsvenskan... Snart är man väl inte ödmjuk alls längre.
Bra jobbat mot nykomlingarna ikväll...
Nåja. Ordningen återställd i alla fall. SAIK har legat så högt i tabellen så länge nu att jag nästan helt glömt 16 års harvande i Allsvenskan... Snart är man väl inte ödmjuk alls längre.
dags för saik att förlora i morgon då ? =)
Vändningen kan komma snabbare än man anar, titta bara på DIF...
Grattis till tre välbehövliga poäng ikväll!
Ja, det har gått lite för bra på sistone, så det skulle definitivt inte förvåna mig...
Emellanåt kommer ju den där matchen när laget bara ställer in skridskorna på isen och inbillar sig att det räcker, av någon konstig anledning.
Tack och lov verkar det ha drabbat de andra lagen mer frekvent än oss den här säsongen...
(än så länge....... )
Tack, dom var välbehövliga!
hehe ja vi får väl hoppas på att ni har en sån dag idag då, annars blir det tufft. hoppas våran resa med oslagbara 2012 håller i sig
Det SKA vara tufft för en nykomling i Elitserien! Men ni har gjort det bra hittills tycker jag.
Tack och lov för nedanstående nyhet! Den klanten har gjort så många felpass och verkligen ställt försvaret otaliga gånger Detta lär iaf inte underlätta för er ikväll. Hoppas på en bra match. Har beställt ppv!
Alavaara lämnar Skellefteå AIK
Publicerad: 2012-01-18 11:00
Skellefteå AIK och Jan-Axel Alavaara kommer att gå skilda vägar.
Det blev idag klart att backen Jan-Axel Alavaara lämnar Skellefteå AIK.
- Vi har gemensamt kommit överens med Alavaara om att avsluta kontraktet och han lämnar laget med omedelbar verkan, säger AIK:s sportchef Lasse Johansson.
Skellefteå AIK önskar Jan-Axel Alavaara och familjen lycka till i framtiden.
fan också, hatar när det ska släppas in puckar när vlh är i numerärt överläge!!
Det var la gött att tvåla dit Brünäs.
:jojo
Ja det var väl lite onödigt, ni VISSTE väl ändå att SAIK är bäst i serien på det?
Det var en bra match, som förväntat faktiskt - och jag tycker att Växjö gjorde riktigt bra ifrån sig. Även om SAIK ägde 1:a perioden skulle jag ljuga om jag sa att jag inte var nervös där ett tag i 2:a och 3:e.
Det var la gött att tvåla dit Brünäs.
:jojo
Nu har vi sparkat tränaren, så nu kommer vi göra en massa mål och vinna matcher igen.
AIK - Färjestad 3-0
/B. Itter
Hoppas det går bättre mot SAIK
Nu har vi sparkat tränaren, så nu kommer vi göra en massa mål och vinna matcher igen.
AIK - Färjestad 3-0
/B. Itter
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |