Elitserietråden 2011-2012!

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Uppenbart så är det bäst att passa på att hänga i den här tråden medans man kan...:huvet:huvet
ÄH! Uppryckning för fan! Det blir desperationshockey i slutet av serien, men ur åker ni inte. Det har ni inte lov till, jag vill ha derbyn...(även om Gnaget torskar)

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
ÄH! Uppryckning för fan! Det blir desperationshockey i slutet av serien, men ur åker ni inte. Det har ni inte lov till, jag vill ha derbyn...(även om Gnaget torskar)

Det ska till ett mirakel för att DIF ska slippa kvalserien, och det krävs ett mirakel för att DIF inte ska ramla ur, ffa. när dom flesta andra klubbar förstärker, men inte DIF inte...:huvet

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Ett härligt bottenmöte. Nåväl, tre poäng är tre poäng och vi kan ju inte bjuda lag i poängnöd på tre pinnar VARJE gång.

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Det ska till ett mirakel för att DIF ska slippa kvalserien, och det krävs ett mirakel för att DIF inte ska ramla ur, ffa. när dom flesta andra klubbar förstärker, men inte DIF inte...:huvet

DIF hör din bön... :) Idag sparkade de både Hardy Nilsson och Mikael Johansson.
Drick inte för många öl ikväll nu. :D

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
DIF hör din bön... :) Idag sparkade de både Hardy Nilsson och Mikael Johansson.
Drick inte för många öl ikväll nu. :D

Skönt att dom agerar, det känns ändå lite tråkigt att det blev nödvändigt... Men nu känns det iaf. som att det finns en bra chans att undvika kvalserien, jag vädrar morgonluft!

Ett härligt bottenmöte. Nåväl, tre poäng är tre poäng och vi kan ju inte bjuda lag i poängnöd på tre pinnar VARJE gång.

Nä, man får ju vara glad att det inte blev mer än 1-0...

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
japp, vinner ett lag så kan dom klättra typ 5-6 placeringar :eek:

Eller tvärtom och gå från slutspel till kvalserie... :gnissla

Har köpt ppv ikväll, så nu får faan SAIK skärpa till sig! :mad: Jag hoppas innerligt att det blev neddragna byxor och minst 50 piskrapp vardera efter förnedringen med 6-1 i Ankeborg. :huvet

Kämpa nu Skellefteå!!! :hördu

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R

Har köpt ppv ikväll, så nu får faan SAIK skärpa till sig! :mad: Jag hoppas innerligt att det blev neddragna byxor och minst 50 piskrapp vardera efter förnedringen med 6-1 i Ankeborg. :huvet

Personligen hoppas jag svackan håller i sig till torsdag åtminstone...;)

sampan

Pengarna ska rulla!
Gick med
28 Mar 2010
Hoj
sxv 550 -08 + PANIGALE!!
ser rätt bra ut för er än så länge ;)

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Personligen hoppas jag svackan håller i sig till torsdag åtminstone...;)
Nä, det är bättre att dom är tok-bra, fram tills den 25:e, då får dom gärna störtdyka i form!:hihi

:mad:

The botten is nådd.

Skönt att få bryta er vinstsvit mot SAIK! :banana
Sen får jag ödmjukast tacka för att ni var så dåliga i ert PP, men det kanske var för att SAIK var så bra i boxplay? :Bugar

Ber för övrigt om ursäkt för Jocke Lindströms blindside på Marcus Paulsson. Onödigt. :(
Kan dock inte låta bli att länka till denna artikel. Ska dock inte ses som ett försvar till Jockes agerande.

"FBK har ett gäng muppar" :hihi
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/article14301040.ab

Nä, den platsen är vikt för DIF:fakta

Ja, nu får ni f-n skärpa er! Med 1s kvar av matchen?? :död Sånt får bara inte hända när det står 0-0. Skulle kanske kunna köpa det vid 1-0 och andra laget kör 6 mot 5 och pressar järnet.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Ja, nu får ni f-n skärpa er! Med 1s kvar av matchen?? :död Sånt får bara inte hända när det står 0-0. Skulle kanske kunna köpa det vid 1-0 och andra laget kör 6 mot 5 och pressar järnet.

Det var väl inte orättvist, även om det är surt att släppa in en balja med en sekund kvar... Jag tror ändå att det kan bli bra med nya tränare i båset, även om jag gärna hade sett ett par nya spelare som kan göra mål! Det hade behövts förstärkningar, i synnerhet som DIF saknar ett par tunga pjäser...

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Funderar på att ikläda mig säck och aska redan innan matchslut i förebyggande syfte....

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...